جذاب ترین بازیگران زن و مرد فیلم بی بدن / 5 جنجالی ترین هایی که کراش یک ملت اند!+ عکس و اسامی

درباره فیلم بی بدن

فیلم بی بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده در سال 1402 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، نوید پور فرج، مینا وحید، سروش صحت و گلاره عباسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم بی بدن

سارا مقدم پس از گم شدن دخترش ارغوان، به دادسرا مراجعه می کند. موبایل ارغوان ردیابی می شود تا آخرین فردی که او را دیده مشخص شود. یافته ها از وقوع اتفاقاتی هولناک پرده بر می دارد.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیرماه 1363 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری، هنرپیشه است. بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. فیلم سینمایی اینجا… آخر دنیا اولبن تجربه سینمایی او بود. شاکردوست در سال 1383 با نقش آفرینی در فیلم های سینمایی گل یخ و مجردها به شهرت رسید.

الناز شاکردوست

نوید پورفرج

نوید پورفرج بازیگر ایرانی است. پورفرج هنرجوی کلاسهای بازیگری هومن سیدی بود که در نهایت توسط او برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده انتخاب شد. بازی او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تحسین مخاطبین و منتقدان را در پی داشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد که در نهایت این جایزه به وی نرسید.

نوید پورفرج

گلاره عباسی

گلاره عباسی متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس های امین تارخ می باشد. وی همچنین فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.او تاکنون در فیلم های سینمایی بسیاری همچون مجنون لیلی، فراموشی، پلکان،24 سپتامبر، نفس و یک گزارش واقعی ایفای نقش کرده است. وی بیشتر با مجموعه شهرزاد به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

گلاره عباسی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و هنرپیشه است. او شهریور 1356 در تهران به دنیا آمد.  سال 1374 وارد تیم ملی نوجوانان ایران شد. او در دانشگاه رشته مهندسی عمران را دنبال کرد و پس از گذراندن 110 واحد، از تحصیل انصراف داد. به مدت شش سال در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران حضور داشت. بازی او در تیم سایپا مورد توجه قرار گرفت او پنج سال در این تیم بازی کرد و در 100 بازی از جمله مسابقات آسیایی حضور داشت. اولین مقام قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را نیز در فصل ۸۱–۱۳۸۰ تجربه کرد. سال 1390 به عنوان بازیگر در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت، حضور داشت.سال 1390 برای بار دوم با سروش صحت در مجموعه تلویزیونی پژمان همکاری کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود جمشیدی شکل گرفته و روایتی از زندگی خود اوست. جمشیدی برای حضور در این سریال در چهاردهمین جشن حافظ نامزد بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونی شد.

پیمان معادی و پژمان جمشیدی

مینا وحید

ینا وحید متولد 17 مرداد ماه 1366 در رشت، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی ، هنرپیشه است. سال 1386 با بازی در فیلم سینمایی آتش سبز وارد سینما شد.

مینا وحید

کدخبر: 1025113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟