این مرد جذاب شوهر جوان فاطمه گودرزی است ؟ / عکس های بوسه های حاشیه ساز دختر و پسرش!

عکس همسر واقعی فاطمه گودرزی یا شایعه؟

عکس های مختلفی در فضای مجازی به عنوان عکس همسر واقعی فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده که یکی از آنها مربوط به مراسم عروسی پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی است.

فاطمه گودرزی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش رابطه خوبی با فرزندان و عروسش دارد و هر از چندگاهی عکسی در کنار فرزندان و عروسش را به اشتراک می گذارد اما در صفحه او و فرزندانش خبری از عکس عبدالرضا گنجی کارگردان نیست! عکسی که در عروسی پسر فاطمه گودرزی با عنوان همسر واقعی فاطمه گودرزی وایرال شده مربوط به عبدالرضا گنجی نیست بلکه تصویر پدر زن پویان گنجی، احمد مرادی دشت پدر دریا مرادی دشت بازیگر بوده که در مراسم ازدواج دخترش ثبت شده است.

تصویر اول را آوا گنجی، دختر فاطمه گودرزی منتشر کرد و برای برادر و همسر برادرش آرزوی خوشبختی کرد. همین باعث شد تا برخی کاربران تصور کنند، مردی که بین پویان گنجی و همسرش ایستاده، پدر پویان گنجی است.

عروسی پویان گنجی

پویان گنجی در کنار همسر و پدر همسرش/ عکس از ساقی بلیغ

اما بعد از مدتی، تصویر همین شخص در صفحه دریا مرادی دشت برای تبریک روز جهانی مرد منتشر شد و عروس فاطمه گودرزی با تگ اسم پدرش، روشن کرد که این شخص پدر اوست نه پدر شوهرش.

پدر دریا مرادی دشت

همسر و پدر دریا مرادی دشت

سن فاطمه گودرزی و نام اصلی اش

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 تیر 1342 در بروجرد است. نام اصلی اش گیتی بوده و پدر و مادرش اهل بروجرد لرستان هستند.

ازدواج و همسر فاطمه گودرزی

خانم بازیگر سال 1361 با عبدالرضا گنجی کارگردان ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج یک دختر بنام آوا و یک پسر بنام پویان است که هر دو بازیگر هستند.

پسر و عروس بازیگر فاطمه گودرزی

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی متولد 17 آبان 1368 بوده و در فیلم های بی نشان و ایلدا نیز ایفای نقش نموده است، او تابستان 1398 با خانم دریا مرادی دشت بازیگر ازدواج کرد. دریا مرادی دشت عروس فاطمه گودرزی متولد 17 آبان 1368 در تهران است که در آثاری چون تبریز در مه،ویلای من، شوخی کردم،در حاشیه و...بازی کرده، پویان گنجی و دریا مرادی دشت در سریال «امروز و فردا» با یکدیگر هم بازی بودند.

کدخبر: 1013596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟