خبری خوش برای رضا داوونژاد که بعد فوتش منتشر شد

مصائب شیرین 2 توقیف شده رضا داوودنژاد اکران می شود

علیرضا داوود نژاد کارگردان سینما و تلویزیون خبر از اکران فیلم سینمایی مصائب شیرین 2 محصول سال 1397 داد، فیلمی که تنها پس از گذشت چند ماه از فوت رضا داوود نژاد اکران خواهد شد و مخاطبان برای آخرین بار او را بر روی پرده سینما خواهند دید. در این بخش از نمناک درباره فیلم سینمایی مصائب شیرین 2 اطلاعاتی ارائه نموده ایم.

علیرضا داوودنژاد کارگردان مشهور سینما که در سال 1377 مصائب شیرین 1 را ساخت، بعد از گذشت چند سال اقدام به ساخت دومین فصل این فیلم سینمایی کرد. در حالی که زمان های مختلفی برای اکران مصائب شیرین 2 مشخص شده بود اما به دلایل نامعلومی این فیلم سینمایی اکران نشد و حالا پس از سالها و فوت رضا داوود نژاد پسر آقای کارگردان و بازیگر این فیلم اکران نشده به سینماها می آید.

بازیگران فیلم مصائب شیرین 2

زنده یاد رضا داودنژاد ، ترلان پروانه ، نیکی کریمی ، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و محمدرضا داودنژاد در فیلم مصائب شیرین 2 به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مصائب شیرین

اکران فیلم مصائب شیرین پس از فوت رضا داوود نژاد

داستان فیلم مصائب شیرین 2 رضا داودنژاد

مصائب شیرین 2 ماجرای جشن تولد دختری 18 ساله است که مستقل از پدر و مادرش برای خودش تولدی ترتیب داده و پدر و مادر را به این جشن تولد دعوت میکند. پدر و مادر در فاصله آمدن از منچستر به لندن برای جشن تولد دخترشان گذشته ای که موجب فاصله انداختن میان آنها و فرزندشان شده است را مرور میکنند....

کدخبر: 1004849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟