کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک در ۲۰۶

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان پلیس اظهار داشت: برابر اقدامات تخصصی و فنی ماموران استان گیلان با پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان اطلاعاتی از انتقال یک محموله ماده مخدر در محورهای مواصلاتی این استان به دست آمد.

وی با اشاره به تکمیل تحقیقات و بررسیهای گسترده صورت گرفته از برنامه ریزی برای اجرای عملیات دستگیری و کشف مواد مخدر خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پایش مستمر و مداوم محورهای مواصلاتی ۲ دستگاه خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه متهمان تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند افزود: سرانجام پلیس در موقعیت و زمان مناسب نسبت به توقف ۲ دستگاه سواری اقدام و سرنشینان آن را به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان از کشف ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از خودرو ۲۰۶ خبر داد و گفت: ۶ نفر راننده و سرنشینان خودروها دستگیر و پرونده تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر این که مبارزه بی امان پلیس با قاچاق مواد مخدر استمرار دارد از عموم مردم خواست با اعلام هر گونه اخبار و اطلاعات خود به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد ایفای نقش کنند.

کدخبر: 1041062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟