جدیدترین روش کاشت مو در ایران و جهان

امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی، به جدیدترین روش کاشت مو در دنیا دسترسی پیدا کرده‌ایم؛ بنابراین برای داشتن چهره‌ای زیبا و جوان بهتر است با این روش آشنا شوید.

انواع کاشت مو

سال‌هاست که افراد برای رویش مجدد موهایشان، خود را به تیغ‌های جراحی می‌سپارند و با ماه‌ها دوران نقاهت این دوره را پشت سر می‌گذارند. امروز با پیشرفت علم و پدیدآمدن متدهای جدید و کاشت مو بدون جراحی، این پروسه برای افراد آسان شده است. آن‌ها می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان، زیبایی و جوانی را دوباره به‌دست آورند؛ کافیست متدهای کاشت بدون جراحی را بشناسند.

FUT

تکنیک FUT از قدیم‌ترین روش‌های کاشت مو محسوب می‌شود که زمانی تنها انتخاب برای کاشت مو در کلینیک‌های زیبایی بوده است. در این روش از جراحی و برش نوار پوستی از پشت سر استفاده می‌شود؛ پس‌از این مرحله، پروسه جداسازی فولیکول‌های مو از نوار پوستی در زیر میکروسکوپ صورت می‌گیرد و در محل مورد نظر کاشت می‌شود.

در تکنیک FUT تراشیدن موها الزامیست و جراحی با مو بلند امکان‌پذیر نخواهد بود. اگرچه این روش از اقتصادی‌ترین روش‌های کاشت مو است؛ اما دوران نقاهت طولانی همراه با خونریزی را خواهد داشت. با پیشرفت علم و حضور تکنیک‌های جدید، FUT انتخاب آخر برای کاشت مو خواهد بود و جای خود را به روش‌های کاشت بدون جراحی و تراشیدن مو داده است.

روش FUE چگونه است؟

در روش FUE یا FIT نیازی به عمل جراحی و دوران نقاهت طولانی نیست؛ در این روش استفاده از پانچ‌های مخصوص برای استخراج گرافت‌ها، جایگزین روش‌های تهاجمی و برش پوست سر شده است. در این روش با وسیله‌های مخصوص گرافت‌ها را به‌صورت تکی از پشت سر برداشت می‌کنند و در محل پیوند قرار می‌دهند. کاشت مو در تکنیک FUE با تراکم بالاتر و دوران نقاهت کوتاه‌تری صورت می‌گیرد؛ علاوه‌بر این برخلاف روش‌های قدیمی و مرسوم، خطر خونریزی نیز وجود ندارد.

معمولا افرادی که موقعیت اجتماعی خاصی دارند یا به واسطه شغل و بیزینس، مجبور به شرکت در جلسات متعدد هستند این روش را امتحان نمی‌کنند. در روش FUE موهای پشت سر باید تراشیده شوند و این موضوع می‌تواند برای این دسته از افراد خوشایند نباشد. بنابراین برای برگشت سریع به دنیا کار و بیزینس، به‌دنبال روشی بهتر و مناسبت‌تر خواهند بود.

دکتر محسن پیروزهاشمی

روش کاشت با مو بلند

اگر تاکنون به‌دلیل تراشیدن موهایتان در برابر کاشت مو مقاومت کرده‌اید؛ اکنون وقت آن است خود را به متخصصان این حوزه بسپارید. امروز با ورود جدیدترین روش کاشت مو  به صنعت پزشکی، راهی برای فرار از کاشت وجود ندارد. با پدیدآمدن روش و تکنیک جدید کاشت با مو بلند، دیگر نگران تراشیدن موهایتان نباشید. این روش کاشت مو با تکنیک FUE انجام می‌شود؛ اما موهای شما بدون کوتاه‌شدن به محل کاشت انتقال پیدا می‌کنند.

در روش کاشت مو بدون تراشیدن سر، استخراج گرافت‎های مو سر با تکنیک اوسیلیشن انجام می‌شود. نقطه تمایز این روش را می‌توان انتقال گرافت‌ها با مو بلند و کاشت در محل مورد نظر دانست. این روش برای افرادی که شاغل هستند و زمانی برای گذراندن دوران نقاهت ندارند مناسب است؛ چراکه پس‌از انجام کاشت بدون نیاز به استراحت، امکان ادامه زندگی و کار را خواهند داشت. در این روش هیچ اثری از کاشت وجود ندارد و افراد می‌توانند به‌راحتی به کار و فعالیت‌های روزانه خود بپردازند. تکنیک کاشت مو بدون تراشیدن سر، با ابزار و تجهیزات مخصوص انجام می‌شود؛ از این‌رو ممکن است این پروسه دشوار و زمان‌بر باشد. علاوه‌بر این به صرف هزینه بیشتری نیاز دارد؛ اما نتایج باورنکردنی و شگفت‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.

مزایا کاشت با مو بلند

تکنیک کاشت با مو بلند به‌دلیل نتایج رضایت‌بخش فراوان، مورد توجه افراد به‌ویژه بانوان قرار گرفته است. بسیاری از افراد به‌دلیل کوتاه‌شدن مو یا ماندگاری محل جراحی در قسمت بانک مو، حاضر به انجام کاشت مو نشده‌اند. امروز تکنیک کاشت بدون جراحی و بدون تراشیدن مو سر، افراد بسیاری را به کلنیک‌های زیبایی می‌کشاند. ممکن است لازم باشد برای انجام این روش، زمان بیشتری بگذارید؛ اما نتایج بهتری نیز خواهید گرفت. برای اینکه بتوانید تصمیم آگاهانه‌تری داشته باشید، خوب است با مزایا جدیدترین روش کاشت مو آشنا شوید:

  • کاشت با مو بلند از مهم‌ترین مزایا این تکنیک جدید است که امکان برگشت سریع به دنیا کار و بیزینس را به شما می‌دهد. بسیاری از افراد به‌دلیل شرایط کاری و اجتماعی، امکان تراشیدن موهایشان را ندارند و باید در کوتاه‌ترین زمان با ظاهری آراسته در بیزینس خود حضور پیدا کنند و به فعالیت‌های خود ادامه دهند. تکنیک کاشت بدون تراشیدن سر این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در سریع‌ترین زمان با موهایی پرپشت و زیبا به دنیا کاری خود برگردید.

  • ممکن است کاشت با استفاده از جراحی را تجربه کرده باشید و اکنون برای نتیجه بهتر، مجبور به کاشت دوباره باشید. بدون شک انتخاب شما این‌بار متفاوت خواهد بود؛ شما هرگز حاضر به کاشت با روش جراحی و برداشت نوار پوستی نخواهید بود. تکنیک کاشت با مو بلند به شما کمک می‌کند بدون هیچ‌گونه جراحی، دوران نقاهت یا تراشیدن سر، موهای پرپشت و زیبایتان را بازگردانید.

  • از دیگر مزایا کاشت با مو بلند این است که دیگر لازم نیست ماه‌ها منتظر بمانید تا نتیجه را مشاهد کنید. شما با اتمام پروسه جراحی می‌توانید تصویر خود را با موهای کاشته‌شده در آینه ببینید. در این روش خط رویش مو و همین‌طور جهت آن قابل مشاهده است و می‌توانید رضایت یا عدم رضایت خود را اعلام کنید.

  • اگرچه ریزش و طاسی مو در بین آقایان رایج‌تر است؛ اما بسیاری از خانم‌ها نیز از ریزش و کم‌پشتی موهایشان رنج می‌برند. تراشیدن مو برای بانوان بسیار دشوار است؛ از این‌رو حاضر به انجام کاشت مو نخواهند بود. تکنیک کاشت با مو بلند، مهم‌ترین مزیت را برای خانم‌ها دارد؛ آن‌ها می‌توانند بدون کوتاه‌کردن موهایشان، این پروسه را انجام دهند و زیبایی را به چهره خود بازگردانند.

  • جالب است بدانید در تکنیک کاشت با مو بلند، در هر منفذ یک گرافت کاشت می‌شود و امکان کاشت چند گرافتی وجود ندارد. بنابراین رشد موها در این روش بهتر و موثرتر خواهد بود.

دکتر محسن پیروزهاشمی

جدیدترین روش کاشت مو با کلینیک تصویر جوانی

مهم‌ترین موضوع در کاشت مو، مراجعه به کلینیک‌هایی است که از جدیدترین روش کاشت مو استفاده می‌کنند. معمولا در این کلنیک‌ها، ابزارها و تجهیزات به‌روز دنیا را به‌کار می‌گیرند؛ ضمن اینکه کار با این نوع تجهیزات، متخصصان کاربلد و حرفه‌ای را می‌طلبد. کلینیک تصویر جوانی با حضور متخصص باتجربه دکتر محسن پیروزهاشمی و انواع تجهیزات و ابزارهای به‌روز دنیا، بهترین انتخاب برای بازگشت زیبایی و جوانی به چهره شما خواهد بود. اگر همچنان برای انجام کاشت مو مردد هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و نگرانی‌های خود را با مشاوران متخصص این مجموعه در میان بگذارید.

کدخبر: 1040348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟