بهترین قیمت رزرو هتل های داخلی و خارجی را از بوکینگ بخواهید

با انتخاب روش‌هایی مثل رزرو آنلاین هتل، این امکان در اختیارتان قرار گرفته و می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین هتل ‌های داخلی و خارجی با قیمت‌هایی باور‌نکردنی را سریعا پیدا کنید. انتخاب این شیوه به شما در خصوص رزرو هتل کمک کرده و هتل‌هایی با امکانات مختلف را پیشنهاد می‌دهد. با رزرو آنلاین هتل، سریع‌ترین روش برای برنامه‌ریزی سفر را در پیش خواهید داشت. سایت booking.ir بهترین مرجع جهت تحقق خواسته‌های شماست.

بوکینگ، یک پلتفرم معتبر همراه با تاریخچه‌ای طولانی

بوکینگ با ارائه خدمات متنوع گردشگری توانسته جایگاه والایی را در میان مشتریان خود به دست آورَد. این مجموعه از تاریخ 9 آبان ماه 1386 شروع به فعالیت نموده و از آغاز کار آن تا کنون، 17 سال می‌گذرد! هم‌چنین این مجموعه توانسته با ارائه خدمات درخشان و قابل توجه، سهم ویژه‌ای را در صنعت گردشگری از آن خود نماید. مازاد بر این بوکینگ با برخورداری از 1.5 میلیون هتل و تنوع گسترده آن‌ها توانسته به نیاز کاربران، پاسخی شایسته دهد.

امکانات برجسته و متمایز این مجموعه را نمی‌توان از یاد برد. امکاناتی از قبیل لغو رایگان، پرداخت امن و پشتیبانی 24 ساعته که همه و همه از بوکینگ، یک پلتفرم معتبر و ارزنده را تشکیل داده‌اند. بنابراین با انتخاب آن می‌توانید به آسانی رزرو هتل های داخلی و خارجی را انجام دهید و سایر برنامه‌ریزی‌های سفر را به آن بسپارید.

مزایای شگفت‌انگیز رزرو هتل های داخلی و خارجی در بوکینگ

با رزرو هتل های داخلی و خارجی از طریق پلتفرم بوکینگ، مزایای شگرفی را به چشم خواهید دید. مزایایی که شاید ابتدا قابل باور نباشند؛ اما حقیقت دارند، مانند:

ارائه دهنده بهترین قیمت تضمینی:

به شما این تضمین را می‌دهیم که قیمتی پایین‌تر از قیمت هتل های داخلی و خارجی در بوکینگ را در هیچ جای دیگر نخواهید دید. اگر توانستید هتل‌هایی با قیمت کمتر را از سایر بستر‌های آنلاین رزرو کنید، تفاوت قیمت به شما بازپرداخت می‌گردد. اگرچه درصد این اتفاق، بسیار کم و نزدیک به 0 است.

شامل هتل‌هایی با بیشترین میزان تنوع از هر لحاظ:

آنچه ترغیب کننده کاربران جهت رزرو هتل های داخلی و خارجی در بوکینگ بوده، نمایش هتل‌های متنوع از هر جهت می‌باشد. در این مجموعه نه تنها هتل‌هایی با قیمت‌های متفاوت را مشاهده می‌کنید، بلکه هتل‌هایی همراه با امکانات مختلف، موقعیت مکانی مجزا و سبک‌های معماری منحصر به فرد اعم از سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک را خواهید دید.

جستجوی پیشرفته، از امکانات منحصر به فرد بوکینگ:

رزرو هتل های داخلی و خارجی در این پلتفرم، امکانات متعددی از قبیل امکان جستجوی پیشرفته را در اختیارتان قرار می‌دهد. از طریق فیلترهای جستجو می‌توانید امکانات و ویژگی‌های هتل را مشخص کنید تا پس از آن، هتل‌هایی دقیقا با همان مشخصات به شما نمایش داده شوند. با این وجود، روند انتخاب و رزرو هتل، بسیار راحت خواهد بود.

بهره‌گیری از نظرات مسافران قبلی:

همه چیز دست به دست هم داده تا بهترین شرایط در خصوص رزرو هتل های داخلی و خارجی را تجربه کنید. برای مثال می‌توانید نظرات مسافران قبلی که تجربه رزرو هتل از بوکینگ داشته‌اند را مطالعه کنید و بر مبنای درصد رضایت آن‌ها، تصمیم خود برای انتخاب هتل را بگیرید. قطعا با دیدن این نظرات، به نتایج واضحی رسیده و تصمیمات آسان‌تر و شفاف‌تری نیز خواهید داشت.

مراحل رزرو هتل در بوکینگ به صورت گام به گام

آیا تصمیم خود برای رزرو هتل های داخلی و خارجی از بوکینگ را گرفته‌اید و بر آن مصمم هستید؟ آیا تنها چالش‌تان، چگونگی رزرو هتل از طریق این پلتفرم می‌باشد؟ ما این چالش را برای‌تان حل خواهیم کرد. راهنمای گام به گام رزرو هتل در بوکینگ را در قسمت زیر توضیح داده‌ایم:

مرحله 1

ابتدا وارد سایت بوکینگ دات آی آر شوید و در قسمت بالای صفحه، گوشه سمت راست، روی عبارت هتل کلیک کنید.

مرحله اول از رزرو هتل در بوکینگ

مرحله 2

در قسمت پایین دو کادر با عنوان هتل خارجی و هتل داخلی مشخص شده است. اگر هدف‌تان پیدا کردن هتل خارجی است، روی کادر اول کلیک کنید، اگر نه با کلیک بر روی کادر دوم یعنی هتل داخلی به کار خود ادامه دهید.

مرحله دوم از رزرو هتل

مرحله 3

در کادر مستطیلی‌ای که پایین عبارت هتل خارجی یا داخلی قرار گرفته، یعنی جستجوی مقصد، مقصد اصلی را مشخص کنید.

مرحله سوم از رزرو هتل

مرحله 4

در کادر کناری آن یعنی تاریخ ورود، تاریخ دقیق سفر را مشخص کنید.

مرحله چهارم از رزرو هتل

مرحله 5

سپس در کادر بعدی یعنی تاریخ خروج، روز خروج خود را مشخص کنید.

مرحله پنجم از رزرو هتل

مرحله 6

در کادر مستطیلی آخر نیز تعداد اتاق‌ها و تعداد همراهان را مشخص نمایید.

مرحله ششم از رزرو هتل

مرحله 7

در آخر روی کادر مستطیلی قرمز رنگ یعنی جستجو کلیک کنید. در ادامه کمی صبر داشته باشید تا هتل‌های مربوط به مقصد به شما نمایش داده شوند.

مرحله هفتم از رزرو هتل

مرحله 8

پس از نمایش هتل‌ها و تعداد ستاره و نام آن‌ها می‌توانید روی کادر قرمز رنگ سمت چپ که «جزئیات و رزرو» در آن درج شده، تمامی جزئیات مربوط به هتل‌ها را مشاهده کنید.

مرحله هشتم از رزرو هتل

مرحله 9

در آخر که تصمیم خود مبنی بر رزرو هتل های داخلی و خارجی را گرفتید، عبارت رزرو اتاق که با کادر قرمز رنگ و در گوشه سمت چپ مشخص شده را فشار دهید. در ادامه، هزینه رزرو هتل در ازای تعداد روزهای اقامت شما مشخص می‌گردد.

مرحله نهم از رزرو هتل

مرحله 10

پس از انتخاب هتل و تطبیق هزینه با بودجه خود، مشخصات مسافران را وارد نمایید.

مرحله دهم از رزرو هتل

مرحله 11

سپس در قسمت زیر روی کادر قرمز که با عبارت «مرحله بعد: تایید اطلاعات» مشخص شده، بزنید.

مرحله یازدهم از رزرو هتل

مرحله آخر

پس از اتمام مراحل پرداخت، قادر به دریافت بلیط خواهید بود. اینجا کار شما برای رزرو هتل به پایان می‌رسد.

مرحله آخر از رزرو هتل در بوکینگ

با برنامه‌ریزی سفر، لذت و رضایت را جایگزین ناکامی کنید

با توجه به اینکه برخی از مقاصد گردشگری و هتل‌ها، محبوب‌تر از همه هستند و امکان پر شدن سریع ظرفیت در آن‌ها وجود دارد، لذا باید نسبت به رزرو، کمی پر ‌شتاب‎تر اقدام کنید. این اقدام زود‌هنگام نه تنها یک برنامه‌ریزی دقیق و مناسب را امکان‌پذیر می‌سازد، بلکه باعث می‌شود تا از اهداف سفر دور نشوید و ناکام نمانید.

اگر دیر اقدام کنید، علاوه بر پر شدن سریع ظرفیت‌ها، حس تلخ ناکامی را هم تجربه می‌کنید. در ادامه، همه تصوراتی که راجع به سفر داشتید، به‌هم خورده و مجبورید به جای سفر کردن و لذت بردن، در خانه بمانید و با احساسات منفی، دست و پنجه نرم کنید. با این تفاسیر می‌توان به اهمیت بالای برنامه‌ریزی سفر پی برد. این اقدام باعث می‌شود تا امکان بهره‌مندی از بهترین هتل های داخلی و خارجی و بهترین قیمت‌ها را نیز داشته باشید.

کدخبر: 1045716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟