شهری شگفت انگیز و سبز برای مبارزه با آلودگی ‏+ عکس های دیدنی

با توجه به پیش بینی های انجام شده ، زمانیکه این پروژه تکمیل شود ، این شهر خانه 40000 درخت و تقریبا یک میلیون گیاه از صد گونه مختلف خواهد شد. این گیاهان نه تنها در خیابان ها ، پارک ها و فضای عمومی به کار خواهند رفت بلکه به روی دیوارهای ساختمان ها را نیز می پوشانند. این مساله باعث می شود کیفیت هوای این منطقه بالاتر برود و دمای هوا کاهش یافته ، سر و صدا کمتر شود و فضایی مناسب برای زندگی انواع پرندگان ، حیوانات کوچک و حتی حشرات ایجاد شود.
شهر جنگلی ظرفیت 30000 نفر را خواهد داشت ، این شهر سالانه می تواند 10000 تن دی اکسید کربن را دفع کند و حدود 900 تن اکسیژن تولید کند. ساختمان های این شهر نیز تا جای ممکن سازگار با محیط زیست ساخته خواهند شد تا شهر ، خصوصیت سبز بودن خود را از دست ندهد. در این ساختمان ها از تهویه داخلی طبیعی و همچنین پنل های خورشیدی به روی پشت بام ها برای بازیافت انرژی استفاده خواهد شد.
حتی سیستم حمل و نقل در این شهر نیز کاملا سازگار با محیط زیست طراحی خواهد شد و خودروهای برقی اجازه تردد داخل شهر را خواهند داشت و همچنین حمل و نقل عمومی نیز از طریق خطوط سریع السیر الکتریکی انجام خواهد گرفت. در حال حاضر این پیش بینی های اولیه برای طراحی شهری سبز برای جلوگیری از آلودگی ها است ، در آینده احتمالا تغییراتی در این طرح ایجاد شود و یا آن تکمیل تر گردد. گفته می شود کار به روی ساخت این شهر جنگلی از سال 2020 آغاز خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

شهر سبز

شهر سبز

شهر سبز

شهر سبز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 281708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟