کار اسید معده چیست؟ / فیلم

به گزارش رکنا، اسید پایین معده می تواند منجر به رشد بیش از حد باکتری ها در معده و روده شود. این رشد بیش از حد باکتری می تواند فشار داخل شکمی را افزایش دهد، که ممکن است باعث شل شدن اسفنکتر یا دریچه تحتانی مری شده و اجازه دهد محتویات معده، از جمله اسید، به مری برگشته و منجر به سوزش سر دل شود.

اسید معده برای تجزیه مواد غذایی، به ویژه پروتئین ها، ضروری است. وقتی سطح اسید پایین باشد، ممکن است غذا به اندازه کافی هضم نشود و در معده تخمیر شده و گاز و نفخ ایجاد کند، فشار روی معده را افزایش داده و به ریفلاکس اسید و سوزش سر دل کمک کند.

با اسید معده ناکافی، مدت بیشتری طول می کشد تا غذا تجزیه و باعث تاخیر در تخلیه معده می شود.

این تاخیر می تواند منجر به افزایش فشار و افزایش احتمال رفلاکس اسید شود.

سرکه سیب تخمیری اغلب به عنوان یک درمان طبیعی برای سوزش سر دل و رفلاکس اسید، از جمله موارد مربوط به هیپوکلریدریا (کمبود اسید معده) پیشنهاد می شود.

درمان خوراکی اسید معده پایین

استفاده از سرکه سیب تخمیری برای مشکلات گوارشی، به ویژه در موارد اسید معده پایین (هیپوکلریدریا)، این نیست که به طور مستقیم اسیدیته معده را به همان میزان اسید معده افزایش دهد.

اسید استیک موجود در سرکه ممکن است به معده کمک کند تا اسید بیشتری تولید کند. این به طور بالقوه می تواند با ایجاد یک محیط اسیدی تر، که برای تجزیه مناسب غذا و جذب مواد مغذی ضروری است، به گوارش کمک کند.

منبع: دکتر استیون جینولپوس دارای بورد تخصصی کایروپراکتیک در امریکا



وبگردی