فال چای عصرانه

به گزارش رکنا، یک فنجان چای بنوشید و فال چای خود را در ادامه بخوانید.

فروردین

کسی به شما کمک خواهد کرد تا غم و اندوه تان را به دست فراموشی بسپارید و زندگی جدیدی را آغاز کنید. مراقب باشید تا با اعمال ناشایست او را نرنجانید که حامی بزرگی را از دست خواهید داد.

اردیبهشت

مشکلاتی دارید و با شخصی از نزدیکان تان دچار بحث و درگیری مختصری شده اید که با درایت و آگاهی یکی از بزرگان به راحتی برطرف خواهد شد؛ پس صبور باشید و بر اعصاب تان مسلط باشید.

خرداد

به جشنی دعوت خواهید شد که برایتان خوشحالی و مسرت فراوانی را به همراه خواهد داشت اما در ابتدای امر شاید تمایلی به شرکت نداشته باشید اما از انجامش پشیمان نخواهید شد.

تیر

آرزوهایتان به زودی به حقیقت خواهد پیوست و در مسیر درستی قرار خواهید گرفت. اگر هوشیار باشید و از موقعیت خود به درستی استفاده کنید آینده خوبی را برای خود رقم خواهید زد.

مرداد

به کسی علاقه دارید و امیدی به رسیدن به او ندارید اما به زودی وارد موقعیتی خواهید شد که او را تماما از آن خود خواهید دید پس صبور باشید و دست به کار ناشایستی نزنید.

شهریور

مراقب خود باشید و از بحث و جنجال به دور باشید چراکه قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی سلامتی شما را به خطر خواهد انداخت؛ پس سعی کنید تا به خودتان مسلط باشید.

مهر

کسی در اطراف شما وجود دارد که بسیار خوش ظاهر و بدباطن است و اگر همچنان ارتباط خود را با او حفظ کنید مطمئنا به مشکل بزرگی برخواهید خورد اجازه ندهید دخالت هایش شما را به بیراهه بکشاند.

آبان

فردی در زندگی تان وجود دارد که شما در همه حال دنباله روی او هستید و تمام تلاشتان این است تا راه او را ادامه دهید اما مراقب باشید تا راه و روش خود را به دست فراموشی نسپرید.

آذر

کار مناسبی به شما پیشنهاد می شود که اگر قبول کنید موفقیت فراوانی را برایتان به دنبال دارد پس با عجله تصمیم نگیرید و عاقلانه تصمیم بگیرید تا به بخت خود پشت پا نزنید.

دی

جشنی در پیش دارید که شادی و مسرت فراوانی برایتان به دنبال خواهد داشت و زمینه آشنایی شما با فردی فراهم خواهد شد اما مراقب باشید که تمامی احساسات خود را به یکباره بروز ندهید.

بهمن

از جانب شخصی مورد سرزنش قرار خواهید گرفت و به علت کاستی هایی که مرتکب می شوید امکان دارد شغلتان را از دست بدهید مراقب باشید تا از غرور و خودخواهی بدور باشید.

اسفند

جابجایی در پیش خواهید داشت و با تغییر منزل یا محل کارتان موقعیت زندگی خود را تحول بزرگی خواهید بخشید؛ پس کاملا احتیاط کنید و این موقعیت مناسب را از دست ندهید.

کدخبر: 1002792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟