پلیس آبادان آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی آبادان در ستاد انتظامی این شهرستان پس از جلسه توجیهی، آموزشی با کارکنان پلیس، پیرامون امنیت انتخابات گفت: پلیس آبادان خود را برای ماموریت فردا آماده کرده و تمام تمهیدات انتظامی، امنیتی، ترافیکی، لجستکی و تمام موارد لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور را فراهم کرده است.

سرهنگ کیومرث کشوری با بیان اینکه تأمین امنیت برگزاری انتخابات وظیفه پلیس است تصریح کرد: پلیس در طول سال ماموریت‌های بسیار سنگینی انجام می‌دهد و ماموریت انتخابات از شیرین‌ترین ماموریت‌های پلیس است که نیروها به صورت داوطلبانه حضور دارند تا هم زمان مشارکت و امنیت انتخابات را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای برپایی یک انتخابات پرشور فراهم شده است گفت:پلیس با کمک دیگر دستگاه‌های امنیت‌ ساز در کنار مردم و در خدمت مردم هستند، ان‌شاءالله انتخاباتی امن، ایمن، آرام، پرشور و پر نشاط را بار دیگر در کشورمان رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه ضمن گرامیداشت شهدای اخیر انتخابات گفت: پلیس براساس وظایف قانونی که دارد از آراء عمومی محافظت خواهد کرد و با قانون‌شکنی و بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد جدی خواهد کرد.

علی رنجکش

کدخبر: 1014991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟