زوج های جوان راهی خانه بخت می شوند

به گزارش رکنا از خوزستان؛ محمدعلی رستمی گفت: برنامه های هفته ازدواج امسال از ۱۹ خرداد همزمان با پیوند مقدس ۲ زوج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با شعار "ازدواج آسان و آسمانی" در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، الگویی شایسته برای امر ازدواج و زندگی سالم است افزود: ترویج فرهنگ مشاوره قبل و بعد از ازدواج، بحث پیشگیری از طلاق، فرهنگ سازی برای از بین رفتن رسوم غلط در خصوص ازدواج از مباحثی است که باید به آن توجه کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: آسان کردن سنت ازدواج بین جوانان با الگوبرداری از سیره ائمه اطهار یک ضرورت است لذا باید در جهت تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی سازمان دهی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین، برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان ، برگزاری کمپین های رسانه برای ترویج ازدواج به هنگام و ارائه مشاوره به صورت رایگان را از جمله برنامه‌های این هفته در استان خوزستان عنوان کرد.

رستمی ادامه داد: پخش پیام های فرهنگی و انگیزشی در تابلوهای الکترونیکی با مضامین ازدواج، تقدیر از خیرین فعال در حوزه ازدواج، تولید محتوای آموزشی جهت نشر در فضای مجازی و بازدید از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته است.

بر اساس این گزارش هفته ازدواج در ایران همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز می‌شود.

کدخبر: 1005801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟