فیلم خودسوزی زن آبادانی بخاطر قبر مادربزرگش / اختلاف این زن با سازمان آرامستان چه بود؟ + جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا،ساعت تقریبی10:30دقیقه صبح  امروز 26 مهر سال زن جوانی  بخاطر فروخته شدن مزار مادربزرگش در سالهای گذشته جلوی شهرداری مرکزی آبادان اقدام به خودسوزی کرد

یک منبع آگاه در این خصوص گفت:سازمان آرامستان آبادان چند سال قبل مزار مادربزرگ زن جوان را بعد از 44 سال ازفوتش به شخص دیگری میفروشد.  که این خانم با این موضوع مشکل داشته و اقدام به شکایت می کند و به  نهادهای مربوطه مراجعه کرده و اعتراض خود را اعلام می کند.

این زن وقتی آخرین بار برای رسیدگی به اعتراض خود به شورای شهر آبادان می رود از ورود او به اتاق رئیس شورا به دلیل جلسه جلوگیری می کنند و همین باعث عصبانیت و پرخاشگری او می شود که گویا پس از برخاشگری اعضای شورای شهر در دادسرا از این خانم اعلام شکایت مینمایند.

در نهایت این زن ساعت تقریبی 10:30دقیقه صبح امروز با حضور در مقابل شهرداری مرکزی آبادان پس از ریختن بنزین روی خودش اقدام  به خودسوزی می کند.

در حال حاضر این خانم به علت وخامت وضع جسمی به یکی از بیمارستان های اهواز انتقال یافت است و به گفته پزشکان دچار 85 درصد سوختگی شده است.

لازم به ذکر است دقایقی پیش یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: موضوع فروش قبر مادر بزرگ این خانم توسط سازمان آرامستان آبادان موضوع قدیمی است  و متعلق به چند سال پیش است و کارهای برای رفع این مشکل صورت گرفته است این منبع آگاه اظهار داشت به دنبال پبگیریهای این خانم پرونده قضایی برای برخی افراد تشکیل وبه مقام قضایی معرفی شده بودند. وی گفت به نظر میرسد بیشتر ناراحتی این خانم اعلام شکایت شورای شهر از او بوده است و اگر اثبات  شود فرد یا افرادی در این خصوص تخلفی انجام داده اند قطعا برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد

علی رنجکش

 

کدخبر: 938210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟