مرگ دردناک مادر تهرانی زیر مشت و لگد پسر کم بینایش/ 2 کارمند بهزیستی در خانه چه دیدند؟

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در ابتدای شهریور امسال، گزارشی از وقوع یک جنایت به کارآگاه کشیک قتل اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

 وی افزود: تحقیقات نشان می داد قربانی این حادثه، زنی میانسال بود که پس از درگیری با پسرش به بیمارستان منتقل شده و به مدت ۲۴ ساعت تحت مراقبت قرار گرفته بود. اما به رغم تلاش‌های تیم پزشکی، او جان خود را از دست داد. تحقیقات اولیه نشان داد که قاتل کسی جز پسر این زن، که تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار داشت، نبوده است.

وی افزود: دو تن از کارکنان بهزیستی که شاهد این حادثه بودند، در تحقیقات به جزئیات این درگیری اشاره کردند. یکی از آنها گفت؛ ما مددجویی داشتیم که به دلیل کم‌بینایی تحت سرپرستی سازمان بود. مادر این فرد با ما تماس گرفت و درخواست کمک کرد. وقتی به خانه آنها رسیدیم، دیدیم که پسرش زخمی شده اما حاضر به مراجعه به پزشک نبود. مادرش از ما خواست او را متقاعد کنیم تا به دکتر برود. وقتی مادرش پتو را کنار زد تا زخم دست او را نشان دهد، ناگهان پسرش به او حمله کرد و با مشت و لگد به جان مادرش افتاد. ما هرچه تلاش کردیم، نتوانستیم جلوی او را بگیریم. زمانی که مادرش نیمه‌هوش روی زمین افتاد، پسرش فرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: پس از این حادثه، زن میانسال به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات جان باخت. تحقیقات پلیس آغاز شد و پسر مقتول به اتهام قتل مادرش تحت تعقیب قرار گرفت. او پس از ۳۳ روز فرار در حالی که قصد داشت مخفیانه به خانه بازگردد، توسط کارآگاهان دستگیر شد.

وی افزود: در بازجویی‌های اولیه، متهم به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت، گاهی اوقات مواد مخدر مصرف می‌کردم و بعد از مصرف، کنترل خود را از دست می‌دادم. روز حادثه، مادرم از دو مددکار بهزیستی کمک خواست تا مرا به دکتر ببرند. من عصبانی شدم و ناخواسته به مادرم حمله کردم.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد:  پس از اعترافات متهم ۲۷ ساله،  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، او در اختیار به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بازسازی صحنه جرم و تحقیقات تکمیلی قرار گرفت



وبگردی