راز سیاه دکتر قولنج شکن  در سو استفاده از خانم ها  و مدل ها ! / در فاز 11 پردیس بازداشت شد !

به گزارش رکنا، سرهنگ مراد صارمی با اشاره به شناسایی پزشک تقلبی اظهار داشت: طی رصد و پایش فضای مجازی توسط عوامل پلیس فتا فرماندهی انتظامی پردیس موفق شد فردی را شناسایی کند که خود را پزشک ارتوپد معرفی و جهت درمان دردهای مفاصلی با استفاده از مدل‌های خانم اقدام به تبلیغ و استوری گذاشتن در فضای مجازی می‌کرد.

وی افزود: در راستای ارتقای امنیت سایبری و شناسایی تارنماهای مجرمانه که به هر نحوی موجب جریحه‌دار کردن عفت عمومی می‌شود، با فرد متخلف برخورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی صفحه اینستاگرامی شخص مذکور مسدود و به تخلفات او رسیدگی شد.

وی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی پس از شناسایی، محل انجام اعمال مجرمانه و منافی عفت در فاز 11 شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با اعزام مأمورین به محل موردنظر متهم دستگیر و محل وقع جرم  پلمب شد.

صارمی ضمن اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و ارسال آن به مراجع قضایی در پایان خاطرنشان کرد: مردم آگاه باشند که افرادی که در فضای مجازی به ویژه در پیام‌رسان‌های خارجی اقدام به تبلیغ کار و محصولات خود می‌کنند اعتماد نکنند چراکه در صورت پیش‌آمدهای ناخوشایند کسی هرگز پاسخگو نخواهند بود.



وبگردی