جزییات کارد آجین شدن پسر 20 ساله در باغ شهرزیبای تهران ! + فیلم اختصاصی صحنه قتل

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، خبر قتل جوانی 20 ساله ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز، یکم آبان ماه، در باغی واقع در محله شهرزیبا به ماموان پلیس گزارش داده شد.

با اعلام این خبر به پلیس، ماموران کلانتری 143 کن به همراه تیم تشخیص هویت و بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنج دادسرای جنایی تهران به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به نسیم رحیمی اهل افغانستان است که با 10 ضربه چاقو در ساعت یک بامداد در محل کارش که کارگاه در و پنجره‌سازی داخل باغی بود به قتل رسیده است.

تحقیقات اولیه نشان داد که مقتول و قاتل، دو تبعه افغانستانی بودند که به مدت سه سال به عنوان همکار و دوست در این باغ مشغول به کار بودند. بنا بر اظهارات شاهدان، این 2 دوست سابق به دلایل نامعلومی اختلافات شدیدی پیدا کرده و در نهایت، قاتل با زدن 10 ضربه چاقو به دوست خود، او را به قتل رسانده است.

ماموران آگاهی در گام بعدی اقدام به ردیابی موبایل قاتل کرده و متوجه شدند او بعد از قتل از محل حادثه گریخته و به استان قم متواری شده است. با مشخص شدن این موضوع ماموران با اقدامات قضائی دستور دستگیری این قاتل را به استان قم فرستاده و قاتل تنها 12 ساعت بعد از قتل دستگیر شد و بعد از آن به استان تهران منتقل شد.

با دستور بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران بجسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر در خصوص انگیزه اصلی این قتل ادامه دارد.



وبگردی