مردی را هل دادم ماشین از رویش گذشت / الان قاتلم! + کیفرخواست

به گزارش خبرنگار رکنا،  عصر روز 3 خرداد امسال، خبر مرگ مردی میانسال به پلیس گزارش شد. مأموران پلیس با حضور در محل حادثه در منطقه اندرزگو، با جسد مردی 59 ساله روبرو شدند که بر اثر تصادف با خودروی دیگری در خیابان به کام مرگ فرو رفته بود.

تحقیقات اولیه نشان داد که این فرد پس از درگیری لفظی با راننده‌ای جوان که خودرو شاسی‌بلند داشت، به دلیل برخورد با یک خودروی عبوری فونیکس جان خود را از دست داده است.

در همان لحظات نخست، مأموران موفق به دستگیری متهم جوان شدند. این فرد بازداشت و روانه زندان شد!

متهم در بازجویی‌های اولیه به بازپرس محسن اختیاری، از شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران، گفته بود: من اصلاً قصد کشتن این مرد جوان را نداشتم. هنگامی که به کنار خیابان رسیدم و قصد پارک خودرو را داشتم، مقتول در خودرویش را باز کرد که باعث برخورد ماشینم با خودروی او شد. پس از پیاده شدن، شروع به فحاشی به من کرد و پس از بحث و درگیری کوتاه، من او را هل دادم و ناگهان به داخل خیابان افتاد، جایی که یک خودروی فونیکس عبوری به او برخورد کرد و جان باخت.

با بررسی شاهدان و بازبینی دوربین‌های مداربسته، صحت گفته‌های راننده شاسی‌بلند تأیید شد و مشخص شد که مرگ مقتول ناشی از درگیری لفظی و فیزیکی بین این 2 نفر بوده است.

همچنین، طبق گزارش مأموران پلیس راهور، راننده خودروی فونیکس مقصر شناخته نشد و تنها متهم اصلی، مرد 35 ساله ای است که مرد جوان را هل داده است.

بنا بر این گزارش، پرونده با صدور کیفرخواست توسط بازپرس اختیاری به جرم قتل عمد مرد جوان، به دادگاه کیفری یک تهران ارجاع شد.

 

کدخبر: 1053362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی