قتل مسلحانه مرد ایرانشهری / انگیزه قاتل مسلح چه بود؟

سرهنگ" علیرضا دلیری " جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در شهرستان چابهار پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد : ماموران پلیس آگاهی شهرستان چابهار با حضور در محل و انجام تحقیقات گسترده میدانی ، رصدهای اطلاعاتی و به کارگیری منابع و مخبرین یکی از عاملان این جنایت را شناسایی و پس از کسب تکلیف از مقام محترم قضایی و هماهنگی های صورت گرفته در یک عملیات غافلگیرانه در شهر چابهار دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری افزود: متهم که در بازجویی اولیه علت قتل را نزاع با خانواده مقتول عنوان کرده بود با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در برابر ارتکاب هرگونه جرایم کمافی السابق با احساس مسئولیت اجتماعی خود، پلیس را در شناسایی ، کشف و کنترل جرایم یاری نمایند ودر کنترل و نظارت فرزندان جوان و نوجوان خود جدیت و حساسیت بیشتری داشته باشند.

کدخبر: 1051615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟