فیلم فاجعه بار انتقال یک خودسوز با آمبولانس ! / مردم آمبولانس را هل می دادند ...

به گزارش خبرنگار رکنا، کلیپی از انتقال یک حادثه‌دیده به بیمارستانی در شهر مورموری در آبدانان، استان ایلام منتشر شده که براساس این ویدئو فرد آسیب دیده در وضعیتی نامناسب قرار گرفته و به سبب خراب شدن آمبولانس، اهالی نسبت به انتقال مصدوم اقدام کرده و خودرو را تا درمانگاه هل داده‌اند.

بابک یکتاپرست، سخنگوی اورژانس کشور اما در این باره به خبرنگار رکنا گفت: در پی اعلام اقدام به خودسوزی یک فرد به اورژانس، سریعا یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد اما متاسفانه با مشکل دینام و استارت مواجه شد و روشن نشد.

وی با بیان اینکه سریعا یک دستگاه آمبولانس دیگر جایگزین و مصدوم به بیمارستان منتقل شد، عنوان کرد: پس از انتقال فرد حادثه دیده اهالی منطقه نسبت به هل دادن خودرو اقدام کرده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور با تاکید بر اینکه متاسفانه سه هزار آمبولانس در کشور فرسوده است و باید از رده خارج شود، اظهار کرد: البته در این باره اقداماتی صورت گرفته و با خیرین نیز صحبت و مقرر شده 500 دستگاه آمبولانس را تحویل دهند.

یکتاپرست خاطرنشان کرد: این فرآیند انجام شده است و تا یکماه آینده نیز 250 آمبولانس را تحویل می‌گیریم؛ اما این میزان با سه هزار آمبولانسی که نیاز است، فاصله بسیاری دارد، از این رو متاسفانه شاهد چنین رخدادی بودیم.

کدخبر: 1047393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی