این مردان مسیر ره صد ساله در یک شب شان به زندان رسید + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تیم عملیات کلانتری 139 مرزداران در حین گشت زنی در خیابان الوند به یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک دارای چهار نفر سرنشین که با صورت پوشانده در حال زاغ زنی منازل بودند مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران به صورت نامحسوس آن ها را زیر نظر گرفتند و پس از استعلام پلاک مشخص شد که پلاک نصب شده بر روی خودرو متهمان جعلی می باشد و متهمان با رویت ماموران قصد فرار داشته که بلافاصله عوامل کلانتری 139 مرزداران دستور ایست را صادر نموده و راننده توجه نکرده و به طرز خطرناکی متواری شد.

 این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت با اجرای طرح مهار پلیسی و قانون به کارگیری سلاح، خودرو متوقف شد و متهمان به صورت پیاده متواری شدند یک نفر از آن ها بلافاصله زمینگیر شد و سه نفر آن ها پس مدت کوتاهی  تعقیب و گریز با هوشیاری و درایت ماموران پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم پور اشاره کرد: پس از بررسی اولیه خودروی سارقان، پلاک خودروی جعلی، ادوات حرفه ای سرقت، دسته کلید با 15 عدد کلید و قفل شکن و مبالغ 1600 یورو و 1500 دلار  و همین طور دو عدد ساعت مچی قیمتی  که به تازگی از یکی از منازل به سرقت برده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان دارای سابقه کیفری، و به 20 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند. شناسایی شاکیان پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ قاسم پور در پایان به شهروندان توصیه نمودند که در زمانی که خارج از منزل اوقات خود را به سر می برند از نگهداری اشیای گران بها مانند طلا، جواهرات و وجه نقد در داخل منزل خودداری نمایند و منازل خود را به حفاظ ایمنی، دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز نمایند

 

کدخبر: 1046707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟