شلیک خونین به خواهر زن در فردیس ! / داماد بی رحمانه به رگبار بست

به گزارش خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از وقتی کلید خورد که خبر تیراندازی دریک از واحد های مسکونی فردیس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

خیلی زود، مأموران نزدیک ترین کلانتری فرویس در محل حادثه حضور یافتند . مأموران پس از رسیدن به محل حادثه یا جسد زن جوانی روبرو شدند که بر اثر اصابت گلوله شکاری قرار گرفته و به شدت مجروح شده بود.

بلافاصله زن جوان که غرق در خون بود با تلاش تیم مروز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده و خون ریزی در نخستین ساعات انتقال جان باخت.

سرهنگ ملکی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس درباره ی این پرونده اظهار داشت: با توجه به مرگ زن جوان خیلی زود بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حضور یافت و با دستور وی رسیدگی به رونده در اختیار مأموران اداره رسیدگی به جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات متوجه شدند؛ فردی به دلیل اختلاف خانوادگی، سلاح شکاری را به سمت اعضای خانواده همسر خود نشانه گرفته که در این حین خواهر همسر وی برای محافظت از اعضای خانواده، خود را مقابل سلاح قرار داده و مورد اصابت گلوله قرار گرفته که در نهایت به قتل رسیده است.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت قاتل را دستگیر و سلاح شکاری غیرمجاز را نیز کشف کنند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز هرگونه اختلاف از تصمیم‌گیری در حالت عصبانیت خودداری کرده و با سعه صدر از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

 

کدخبر: 1045822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی