دستگیری قاتل و ۲ نفر دیگر در کمتر از ۵ ساعت در گراش

به گزارش رکنا،سرهنگ "کرامت کریمی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی تماس کارکنان بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان مبنی بر انتقال پیکیر نیمه جان یک نفر به بخش اورژانس، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند فردی حدود۱۷ ساله از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته که به علت شدت جراحت فوت کرده است و دو نفر که وی را به بیمارستان انتقال داده بودند، از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی افزود: ساعتی پس از این ماجرا نوجوانی ۱۷ ساله با مراجعه به کلانتری اظهار داشت: به اتفاق مقتول و ۳ نفر از دوستانم در یک مکانی دور هم جمع شده بودیم و مقتول با یکی از افراد درگیر که منجر به مجروحیت  شدید وی شد و آنان او را به بیمارستان منتقل و متواری شدند.

سرهنگ " کریمی" ادامه داد: با شناسایی قاتل و افرادحاضر در محل درگیری بلافاصله تیمی از ماموران به محل اختفای آنان اعزام و موفق شدند در کمتر از ۵ ساعت قاتل و یک نفر دیگر را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده که در بازجویی یک نفر از آنها به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گراش با اشاره به این که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد، خاطر نشان کرد: علت قتل اختلافات شخصی بوده و تلاش برای دستگیری  نفر پنجم حاضر در محل درگیری ادامه دارد.

 

کدخبر: 1040966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟