انهدام باند بزرگ سرقت خودرو در تهران / تازه از زندان آزاد شده بودند

به گزارش رکنا، سردار "علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مجدد تعدادی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت خودرو ، کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و پایش مجرمان سابقه‌دار، مشخصات 2 متهم که نسبت فامیلی داشتند شناسایی شدند.تحقیقات نشان داد که این افراد پس از آزادی از زندان، با تشکیل باندی به سرقت خودروهای پژو و سمند در تهران و کرج می‌پرداختند و پس از تغییر ارکان و سند نمره کردن آنها، خودروهای مسروقه را به فروش می‌رساندند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به سکونت متهمان در تهران و کرج، با هماهنگی مقام قضایی و اخذ نیابت، چند اکیپ از کارآگاهان زبده به مخفیگاه‌ها اعزام شدند.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: در یک عملیات همزمان، متهمان در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند. در این عملیات، 6 دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه و 2 دستگاه خودروی سمند مسروقه نیز از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت حدود ده‌ها دستگاه خودرو در تهران و کرج و فروش آنها به یکدیگر اعتراف کردند. تاکنون 6 دستگاه از این خودروهای مسروقه که توسط متهمان سند نمره شده بودند، در شهرستان‌های مختلف کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند و کشف و ضبط سایر خودروهای مسروقه توسط کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی  ادامه دارد.

کدخبر: 1040888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟