کتک زدن نوزاد بیگناه توسط خانم پرستار خانگی / فیلم دوربین مداربسته اشک پدر و مادر را در آورد + جزییات

به گزارش رکنا، زوج جوان تصمیم گرفتند نوزاد خود را به پرستار خانگی بسپارند. جستجوی آنها از یک موسسه کاریابی به نتیجه رسید و زنی میانسال برای نگهداری از نوزاد معرفی شد.

چند روزی مادر جوان وقت گذاشت تا فرزندش با پرستار آشنا شود. آنها که فرزند دیگری هم دارند هفته دوم نوزاد ۹ ماهه را به پرستار سپردند و سر کار رفتند. 

درست همان روزها فرزند بزرگ‌ خانواده بیمار شده بود و در خانه نبود،  به همین خاطر پرستار و نازنین کوچولو تنها بودند.

مادر جوان هر روز ظهر به خانه برمی‌گشت و فرزندش را تحویل می‌گرفت.بعد از گذشت چند روز او متوجه تغییر رفتار و ترس و اضطراب نوزاد خود شده و شوهرش را در جریان گذاشت و گفت فرزندشان حرکات عادی ندارد و انگار از چیزی می‌ترسد.

فکرشان حسابی مشغول شده بود تا این که تصاویر دوربین مداربسته خانه را بررسی کردند. 

آنها با صحنه‌ای روبرو شدند که قلب شان را درد آورده بود.

پدر نازنین کوچولو می‌گفت: زن میانسال ( پرستار کودک ) نوزاد را هنگام  گریه کتک زده و با داد و فریاد سعی داشته او را آرام کند. 

او برابر تصاویر دوربین مداربسته مدعی شد این زن حتی غذایی هم به نوزاد نمی‌داده و چند بار هم خودش درگیر کاری بوده و به گریه‌های طفل بی‌گناه  هیچ توجهی نشان نمی‌داده است. 

پدر نازنین کوچولو می‌گوید: در یکی از تصاویر دوربین مداربسته، این زن سیلی به صورت بچه‌ام می‌زند که از همان روز با مرور آن صحنه حالم خراب است و هر لحظه یادم می آید یا به چشم‌های معصوم فرزندم نگاه می‌کنم انگار جگرم را آتش می زنند. 

با اعلام شکایت زوج جوان پس از بررسی‌های لازم مراجع قضایی وارد عمل شدند و اقدامات قانونی لازم به عمل آوردند.

اگرچه زن میان سال به جزای نقدی، حبس تعزیری  و ممنوعیت کار در هرگونه موسسات کاریابی به عنوان پرستار اطفال و ... محکوم شده است اما توجه به چند نکته واقعاً ضروری است.

این که موسسات کاریابی در انتخاب افرادی که متقاضی کار هستند با تست های روان شناسی، دقت بیشتری داشته باشند و خانواده‌های عزیز هم مراقبت و توجه کنند. 

استفاده از دوربین مداربسته در خانه باعث شد خوشبختانه زوج جوان زود متوجه این ماجرا شوند و از شدت آسیب به نوزاد پیشگیری شود.

غلامرضا تدینی راد

کدخبر: 1040121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟