عاملان نزاع و درگیری در دشت آزادگان دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ جواد مراونه سه‌شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس مردمی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم در شهر کوت سید نعیم، ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های انجام شده، مشخص شد ۹ نفر از افراد بومی به علت اختلافات ملکی درگیر و اقدام به تیراندازی کرده‌اند افزود: عاملان این نزاع با اقدامات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به فوت یکی از افراد حاضر در صحنه درگیری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان در ادامه با اشاره به اینکه امنیت با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و با دخالت و وساطت ریش سفیدان و بزرگان برقرار شد افزود: تلاش برای دستگیری سایر افراد متواری و همچنین سلاح های بکار رفته در درگیری در دست اقدام است.

سرهنگ مراونه در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که ممکن است جبران‌ناپذیر باشد.

علی رنجکش

کدخبر: 1039410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟