پایان تلخ یک قتل خانوادگی / اجرای حکم قصاص برای داماد شکاک

به گزارش رکنا، مرد شکاک که به تصور رابطه همسرش با مردی غریبه به خانه پدری او حمله کرده و پدرزنش را کشته است، به قصاص محکوم شد.

متهم که مردی جوان است در منطقه سعادت‌آباد به خانه پدرزنش حمله کرد و او را با ضربه چاقو به قتل رساند.

این پرونده سال ۱۴۰۱ تشکیل شد و همسایه‌های مردی در منطقه سعادت‌آباد به پلیس گزارش دادند که درگیری خونینی در یک خانه اتفاق افتاده است. وقتی ماموران به محل رسیدند متوجه شدند پدر خانواده به نام محمود جانش را از دست داده است. ماموران جسد را به پزشکی قانونی انتقال دادند و تحقیقات خود را ادامه دادند.

آنها متوجه شدند عامل این جنایت داماد خانواده به نام محمد است. مرد جوان بعد از دستگیری به قتل پدرزنش اعتراف کرد اما مدعی شد قصد قتل نداشت.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم در جلسه رسیدگی حاضر و در ابتدا کیفرخواست علیه او خوانده شد. سپس اولیای دم از جمله همسر متهم درخواست قصاص او را کردند. وقتی نوبت به متهم رسید او گفت در دفاع از خودش مرتکب قتل شده است.

متهم همسرش را به خیانت متهم کرد و گفت: همسرم با مردان زیادی ارتباط داشت. من تلفن همراه او را بررسی کردم و متوجه شدم با مردان زیادی ارتباط دارد. سر این موضوع با همسرم درگیر شدم. او قهر کرد و به خانه پدرش رفت. روز حادثه برای تعین تکلیف با همسرم رفته بودم. به پدرزنم گفتم که دختر تو زن بدی است، او هم همین صفت را به خواهر من نسبت داد. این موضوع به شدت مرا ناراحت کرد. من هم عصبانی شدم و پدرزنم را زدم. البته قبل از اینکه من او را بزنم، او با شیشه به من حمله کرد. اگر از خودم دفاع نکرده بودم حتماً کشته می‌شدم.

اظهارات متهم پرونده در حالی بود که دوربین‌های مداربسته محل حادثه نشان می‌داد او قبل از اینکه وارد خانه پدرزنش شود چاقویی را زیر شکم خود مخفی کرده و بعد زنگ در را زده است.

وقتی قاضی متهم را مورد پرسش قرار داد که چرا این کار را کرده است او انکار کرد و گفت: قتل اتفاقی بود. چاقویی مخفی نکردم.

هیات قضات در نهایت بعد از دفاعایات متهم و وکیل مدافع او، برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

 

 

کدخبر: 1039395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟