بازداشت 3 مرد خارجی که اموال سرقتی می خریدند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار "علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های خرد در جنوب تهران، کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و انهدام یک باند حرفه‌ای سرقت شدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که بسیاری از سارقان، اموال مسروقه را به خانه‌های پاتوقی که محل تجمع سارقان و فروش اموال مسروقه بود، منتقل می‌کردند. به همین منظور، تیم‌های ویژه پلیس آگاهی به صورت نامحسوس این اماکن را تحت نظر قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: در نهایت، یکی از این خانه‌های پاتوق در محدوده مرکز تهران شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت. در این عملیات، 3 نفر از اتباع افغانستان  دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه لپ‌تاپ و یک دستگاه تلفن همراه کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد:متهمان در اعترافات خود به ارتکاب 80 فقره سرقت خرد و سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند. این باند با روش تخریب اقدام به سرقت می‌کردند و اموال مسروقه را در خانه پاتوق خود جمع‌آوری می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد:با شناسایی شکات و بازگرداندن اموال مسروقه به آن‌ها، پرونده این باند برای رسیدگی قضائی به دادسرا ارسال شد و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.

کدخبر: 1039274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟