این سارق کمر خمیده 3 کیف سرقتی سنگین را به دوش می کشید / دزدی هایش فقط با یک کلید بود + عکس

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری شفای مشهد که همچنان طرح های ویژه مبارزه با سرقت را با دستور سرتیپ احمدنگهبان (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی)ادامه می دهند،هنگام گشت زنی نامحسوس در حوزه استحفاظی به جوانی مظنون شدند که 3کیف بزرگ را بر دوش خودگذاشته و از شدت سنگینی کیف ها به یک سو خمیده شده بود!

ماموران انتظامی در تاریکی شب رفتار عجیب این جوان را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند که او احتمالا اموال سرقتی را حمل می کند! با این فرضیه هوشیارانه، بلافاصله به سوی آن جوان حرکت کردند ولی او در یک لحظه با مشاهده چراغ گردان خودروی پلیس،کیف ها را روی زمین انداخت و پا به فرارگذاشت اما نیروهای با تجربه گشت انتظامی، فرصت فرار را از وی گرفتند و حلقه های قانون را بردستان وی گره زدند. در بازرسی از داخل کیف‌ها، مقادیر زیادی ابزار چوب بری،آچار آلات و باند خودرو کشف و مشخص شد که جوان مذکور از دزدان حرفه ای است. بنابراین وی به مقر انتظامی منتقل شد و با دستور سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)مورد بازجویی های تخصصی قرارگرفت. در حالی که بررسی های مقدماتی نشان می داد متهم مذکور چندین فقره سابقه کیفری دارد،شاه کلیدی از وی کشف شد که با آن به منازل مسکونی دستبرد می زد. این دزد حرفه ای که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، به ناچار لب به اعتراف گشود و با بیان این که معتاد و بیکار است،به افسر دایره تجسس گفت: اموال کشف شده را دقایقی قبل از انباری یک منزل مسکونی سرقت کردم و قصد داشتم آن ها را به مخفیگاهم ببرم که توسط پلیس دستگیر شدم.

وی ادامه داد: با کلیدی که در اختیار داشتم در ساختمان ها را باز می کردم و اموال درون انباری ها را می ربودم! تحقیقات بیشتر درباره سرقت های دیگر این جوان معتاد ادامه دارد.

کدخبر: 1039029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟