عملیات گسترده پلیس برای دستگیری قاتلان عیسی گل‌محمدی /  سرنخ‌ها به کجا می‌رسند!؟

به گزارش خبرنگار رکنا، عیسی گل‌محمدی بوکسور پیشکسوت و نامدار ایرانی به طرز فجیعی به قتل رسید.

گل‌محمدی که سال‌ها افتخار آفرینی برای بوکس ایران و رباط‌کریم را در کارنامه داشت، در تاریخ 14 شهریور ماه در باغ شخصی خود در رباط‌کریم به دست 2 زن ناشناس به قتل رسید.

گزارش‌های ابتدایی حاکی از آن بود که قاتلان با شلیک 11 گلوله و وارد آوردن 5 ضربه چاقو به گل‌محمدی، وی را به قتل رسانده‌اند. این جنایت هولناک نشان از یک برنامه‌ریزی دقیق و قصد قبلی قاتلان دارد.

عیسی گل‌محمدی که پس از پایان دوران قهرمانی خود، به یکی از مربیان تأثیرگذار تبدیل شده بود، حتی در سال‌های اخیر به عنوان عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون بوکس منصوب شده بود و یکی از گزینه‌های ریاست این فدراسیون بود.

علیرغم تلاش‌های پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت هولناک، هنوز خبری از دستگیری قاتلین نیست. پلیس رباط کریم اعلام کرده است که تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی این قتل را آغاز کرده و به سرنخ‌هایی نیز دست یافته‌اند. با این حال، گذشت چند روز از این حادثه تلخ، همچنان خانواده و دوستان گل‌محمدی را در انتظار پاسخ سوالاتشان گذاشته است.

پیکر این بوکسور فقید با حضور جمع کثیری از ورزشکاران، مربیان و دوستداران بوکس تشییع و در آرامگاه ابدی آرام گرفت. جامعه ورزشی ایران این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم گل‌محمدی و جامعه بوکس تسلیت می‌گوید.

کدخبر: 1037453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟