یک کشته در تصادف اتوبوس زائران مشهد در زرند

به گزارش رکنا، تصادف صبح امروز اتوبوس ولوو زائران مشهد با یک دستگاه خودروی 206 در جاده سربنان محدوده گردنه مسجد ابوالفضل به کشته شدن راننده 206 انجامید.

به گفته شاهدان شدت این تصادف به حدی بود که قسمت جلوی 206 تا کابین این خودرو کاملاً جمع شده بود و مسافران ولوو به سختی از این اتوبوس پیاده شدند.

مرتضی بخشی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اشاره به جزئیات عملیات امداد و نجات، تصادف امروز صبح گردنه مسجد ابوالفضل زرند، اظهار داشت: این حادثه ساعت 6:09 دقیقه صبح امروز به این سازمان اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند ادامه داد: نیروهای امدادی و عملیاتی از ایستگاه شماره یک با دو دستگاه خودرو سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شده و اقدام به خروج تنها کشته این تصادف کردند.

وی با بیان اینکه فرد متوفی متولد 1370 بوده است، افزود: به دلیل شدت حادثه راننده پژو در بین آهن پاره‌های خودرو گیر کرده بود که نیروهای این سازمان با ست هیدرولیک و ابزار مخصوص اقدام به خارج نمودن فرد متوفی کردند.

بخشی اضافه کرد: در این حادثه یک خودروی 206 به دلایل نامعلومی با اتوبوسی که از سمت مشهد به کرمان در حال حرکت بود برخورد کرده و بعد از چندین متر کشیده شدن بر روی آسفالت و خروج اتوبوس از مسیر و برخورد با کوه متوقف می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند، افزود: علت حادثه برخورد صبح امروز اتوبوس ولوو زائران مشهد با یک دستگاه خودروی 206 توسط پلیس راه در حال بررسی است.

کدخبر: 1037412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟