​ترافیک در جاده‌های گیلان سنگین است

به گزارش رکنا، سرهنگ صفاری شامگاه چهارشنبه افزود: هم اینک ترافیک در جاده قزوین به رشت نیمه سنگین و روان است اما در ورودی رودبار و محدوده سراوان رشت، ترافیک تا حدی سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک در گردنه حیران نیز سنگین گزارش شده است و در سایر جاده های گیلان نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان هستیم و پیش بینی می شود که این وضعیت تا ۲ روز آینده نیز همین گونه باشد.

رییس پلیس راه گیلان گفت: به طور حتم در روز پایانی تعطیلات، شاهد ترافیک سنگین در مسیرها و راههای خروجی استان گیلان خواهیم بود و به همین دلیل از مسافران تقاضا می شود که بازگشت سفر خود را مدیریت کنند.

صفاری افزود: محدودیتهای ترافیکی برای روز جمعه ۱۶ شهریورماه در ۲ مسیر اصلی شامل جاده قدیم رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل به صورت رفت و برگشت اعمال می شود.

وی اضافه کرد: بر این مبنا تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روز جمعه ۱۶ شهریور در مسیرهای رفت و برگشت رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل ممنوع است.

رییس پلیس راه گیلان گفت: این محدودیت ترافیکی به منظور افزایش ایمنی، آسانی حرکت و تردد وسایل نقلیه در این ۲ مسیر اعمال می‌شود ضمن آن که در صورت عادی بودن وضعیت تردد در این مسیرها با هماهنگی فرماندهی پلیس ضمن اطلاع رسانی نسبت محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته برداشته خواهد شد.

صفاری افزود: شایسته است همه رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و سایر مسافران رقم بزنند و به خصوص در مسیرهای پرخطر از سبقت و سرعت زیاد پرهیز کنند و با عجله و شتاب نیز رانندگی نکنند.

به گزارش ایرنا، طی سه روز اخیر با ورود بیش از ۳۰۰ هزار خودرو، سه میلیون و ۶۶۰ هزار مسافر از طریق جاده ای و ناوگان هوایی وارد استان گیلان شده اند.

کدخبر: 1037121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟