16 کشته و زخمی در 3 تصادف هولناک در مشهد و نیشابور

به گزارش رکنا، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در اتوبان باغچه به مشهد، ۲ فوتی و یک مصدوم در پی داشت.

محمد علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شد.

وی بیان کرد: حادثه دیگر تصادف ۲ خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ شب گذشته در اتوبان باغچه به مشهد رخ داد که منجر به مصدومیت ۶ نفر شد.

علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان‌های امدادی شهید کامیاب و شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

علیشاهی ادامه داد: حادثه دیگر تصادف سه دستگاه خودروی سواری پژو عصر دیروز در جاده قدیم نیشابور از رباط خاکستری به سمت مشهد رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان‌های امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۸ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

کدخبر: 1034419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟