دستگیری عامل سرقت از حساب‌های بانکی با روش اسکیمینگ

به گزارش رکنا، سردار سلمان آدینه وند در تشریح این خبر بیان داشت : در پی اخبار واصله و شکایت شهروندان مبنی بر کپی کارت های بانکی و تخلیه حساب های آنان توسط یک نفر در قالب دستفروش در محدوده شوش ، عوامل گشت انتظامی یگان امداد به صورت محسوس در حال گشت زنی در محدوده کلانتری ۱۱۶ مولوی بودند ، که به فرد دستفروشی که در حال فروش بلوریجات در خیابان شوش - هرندی بود مشکوک شدند .

سردار "سلمان آدینه وند" ادامه داد : فرد دستفروش به محض رویت مامورین اقدام به فرار نموده ، که در یک اقدام پیش دستانه و با هوشیاری عوامل یگان امداد ، فرد مذکور دستگیر و تحقیقات اولیه آغاز گردید .

این مقام انتظامی افزود : پس از بازرسی اولیه از متهم " یک قبضه کـلت کـمری به همراه مقداری مهمات و تعداد ۱۹ عدد کارت خام بانکی جهت کپی کارت شهروندان و یک عدد دستگاه اسکیمر و یک عدد دستگاه کارتخوان "   کشف و متهم مذکور جهت سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به کلانتری ۱۱۶ مولوی منتقل گردید .

سردار  سلمان آدینه وند ادامه داد : پس از انتقال متهم به کلانتری و بررسی مدارک هویتی وی ، مشخص گردید مدارک هویتی متهم من جمله کارت ملی و کارت های بانکی وی نیز جعلی می باشد .

وی افزود : متهم به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی و شناسایی مالباختگان به مراجع قضایی معرفی گردید .

سردار " سلمان آدینه وند " در پایان به شهروندان توصیه نمود که هنگام استفاده از کارت بانکی ، حتما تمامی عملیات های بانکی و تراکنش های خرید، توسط خودشان انجام پذیرد و در صورت مشاهده دستگاه های ناشناس و شبیه دستگاه اسکیمر سریعا مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

کدخبر: 1034397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟