زورگیر خطرناک در عملیات پلیس دستگیر شد /  او مسلح بود

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت : در پی وقوع یک فقره زورگیری به وسیله سلاح سرد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری 114 غیاثی قرار گرفت. 

وی اضافه نمود: پس از اعزام تیم عملیات کلانتری به محل وقوع حادثه و با بررسی های میدانی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی، مشخصات  ظاهری متهم شناسایی شده و در اختیار واحد های گشت قرار گرفت.  

این مقام انتظامی اضافه کرد: در حین اجرای طرح مبارزه با قاپ زنی و زورگیری در سطح حوزه استحفاظی، متهم در پارک بی سیم مشاهده و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. 

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: از متهم یک قبضه سلاح سرد، یک عدد اسپری اشک آور کشف  و سارق توسط ماموران به کلانتری انتقال یافت.  

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری با استفاده از سلاح سرد و تهدید و سرقت تلفن همراه، ساعت هوشمند و طلا از شهروندان  اعتراف کرد. 

 بهرامی به  تحقیقات تکمیلی متهم و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و در  پایان خاطر نشان کرد : شهروندان  با رعایت توصیه های پلیسی از درگیری با زورگیران خودداری  کرده و در صورت مشاهده  سرقت و زورگیری سریعا با سامانه 110 تماس بگیرند.

کدخبر: 1033041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟