زنم را شکل مار دیدم با داس به سرش کوبیدم / پسر یکساله صحنه مرگ مادرش را دید

به گزارش رکنا، نیمه شب 7 اردیبهشت ماه سال ۹۹ مردی با پلیس تماس گرفته و از قتل فجیع همسرش در اتاقک نگهبانی پارکی در جنوب تهران خبر داد. وقتی ماموران به اتاقک نگهبانی رفتند با جسد زن ۳۸ ساله به نام رویا روبه رو شدند که سر او بریده شده بود.

  جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مرد ۴۰ ساله به نام بهروز که با پلیس تماس گرفته بود به جنایت خانوادگی اعتراف کرد.

 وی گفت :من و همسرم ۱۷ سال قبل با هم ازدواج کردیم .ما از شهرستان به تهران آمدیم و من به عنوان نگهبان در پارک مشغول به کار شدم.ما صاحب فرزند نمی شدیم که پس از سال‌ها درمان صاحب یک پسر شدیم .اما وضع مالی خوبی نداشتیم .من می‌خواستم به شهرستان برگردیم اما همسرم قبول نمی‌کرد  و سر همین موضوع با هم درگیر بودیم.

خواب عجیب

وی ادامه داد: حدود 10 روز قبل از این ماجرا  خواب‌های عجیب و غریب می‌دیدم .من ماری سفید را در خواب می‌دیدم که دور گردنم پیچیده بود .هر بار با وحشت از خواب بیدار می‌شدم .این کابوس دست از سرم بر نمی داشت.آخرین بار هم ماری سفید را دیدم که روی سر همسرم قرار داشت .من آن شب همسرم را به شکل یک مار ‌دیدم. به همین خاطر سعی کردم مار را از روی سرش دور کنم اما نشد .من داسی را که در اتاقک نگهبانی داشتم برداشتم و به سر همسرم کوبیدم که سر از بدنش جدا شد. همان موقع به خودم آمدم .پسر یکساله ام گریه میکرد که عصبی شده بودم .من اول به دروغ گفتم یک دزد  به اتاقک نگهبانی آمده اما  پشیمان شدم و حقیقت را گفتم و به قتل اعتراف کردم.

وی درباره اینکه چرا در اتاقک نگهبانی داس داشته توضیح داد: چون همراه زن و بچه ام در اتاقک نگهبانی زندگی می کردیم همیشه داس را کنار دستم می گذاشتم تا اگر شب دزدی به اتاقک حمله کرد بتوانم از خودم و خانواده ام دفاع کنم.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

ادعای دیوانگی در دادگاه

 در جلسه رسیدگی به این پرونده اولیای دم  رویا درخواست قصاص را مطرح کردند .

اما وقتی بهروز در جایگاه ویژه ایثستاد خودش را به دیوانگی زد و به سوالات قضات دادگاه پاسخ‌های بی‌ربط داد.

وی گفت:  من در خواب همسرم را به شکل یک مار می‌دیدم که با داس به او حمله کردم. من اصلاً حال خودم را نمی‌فهمیدم و دچار جنون شده بودم .

این ادعا در حالی مطرح شد که پیشتر کارشناسان پزشکی قانونی سلامت روان وی را تایید کرده بودند.

 سپس وکیل وی روبه روی قضات ایستاد و گفت :نتیجه بررسی‌های کارشناسان پزشکی قانونی به من ابلاغ نشده بود تا بتوانم به آن اعتراض کنم. به همین خاطر تقاضا دارم تا موکلم برای بررسی سلامت روان به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شود. من شک ندارم او هنگام ارتکاب جرم به جنون مبتلا بوده است.

با پایان  اظهارات این وکیل، قضات دادگاه مرد خشن را به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی کردند تا پس از اظهارنظر کارشناسان ،درباره این پرونده حکم صادر کنند.

کدخبر: 1031031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟