سردار مومنی انتخابی شایسته برای وزارت کشور + عکس

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا در توییتی حمایت خود از سردار مومنی به عنوان گزینه اول دولت چهاردهم از سوی پزشکیان به مجلس معرفی شده است را اعلام کرد.

وی در توییت خود اینگونه نوشت:

آشنایی من با سردار مومنی به سال‌های دور بازمی‌گردد، در طول این سال‌ها، همواره شاهد اخلاق مداری، تقوای الهی و تعهد ایشان به نظام و انقلاب اسلامی بوده‌ام. سردار مومنی شخصیتی مومن و متقی است که همواره در گفتار و کردار خود به ارزش‌های اسلامی پایبند بوده است.

نگاه راهبردی و افق‌محور ایشان در حوزه‌های مختلف مدیریتی، به ویژه در عرصه امنیت و انتظامی، همواره مورد تحسین و تقدیر بوده است، بی‌شک رویکرد وحدت‌بخش، مشفقانه و فراجناحی ایشان در وزارت کشور، فصل جدیدی را در این وزارتخانه رقم خواهد زد.

با توجه به سوابق درخشان سردار مومنی در حوزه‌های مختلف مدیریتی و همچنین شناختی که از ایشان دارم، اطمینان دارم که ایشان با اتکا به الطاف الهی و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند خود، در راستای تحقق اهداف والای نظام اسلامی و خدمتگزاری به مردم عزیز ایران اسلامی، گام‌های مؤثری بردارند.

توییت منتظرالمهدی

خلاصه بیوگرافی سردار اسکندر مومنی:

سردار اسکندر مومنی، متولد ۱۳۴۱ در قائم‌شهر، سرتیپ پاسدار فراجا است. وی از سال ۱۳۹۷ تاکنون، به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کرده است. از سوابق اجرایی ایشان می‌توان به جانشینی فرمانده نیروی انتظامی ایران، ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان اشاره کرد.

از خداوند متعال برای ایشان موفقیت و سربلندی در انجام مسئولیت‌های خطیر مسئلت دارم.