جزییات تصادف تریلر با خودروها و 2 ساختمان در خیابان استخر

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی از تصادف شدید یکدستگاه تریلر با 10 سواری در خیابان استخر گفت و از فوت یک خانم و 4 مصدوم در این حادثه خبر داد . 

 سرهنگ احسان مومنی گفت : در ساعت 07:40 صبح امروز در مسیر شمال به جنوب خیابان استخر راننده یکدستگاه کامیون تریلر که در این مسیر در حال تردد بوده ، کنترل وسیله نقلیه را از دست می دهد . 

وی ادامه داد : ماجرا به همین جا ختم نمی شود و این غول آهنی با 10 دستگاه خودرو که در این محدوده حضور و پارک شده بودند برخورد می نماید . 

سرهنگ مومنی بیان داشت : پس از این برخورد های سهمگین ، کامیون به حرکت خود ادامه می دهد و پس از انحراف به راست ، وارد پیاده رو شده و پس از شکستن چند اصله درخت به یک باب مغازه و یک منزل مسکونی نیز برخورد می کند و بالاخره پس از بوجود آوردن خسارات زیاد به امکنه و خودروها ، متوقف می شود .  

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در این حادثه متاسفانه بدلیل حواس پرتی این راننده بی احتیاط ، یک خانم فوت و 4 مصدوم بر جای ماند تا 5 خانواده درگیر سهل انگاری این راننده شوند . 

سرهنگ مومنی افزود: در حال حاضر در محدوده شمال به جنوب و جنوب به شمال خیابان استخر تردد وسایل نقلیه ممنوع و به همین منظور محدودیت ترافیکی اعمال گردیده شده است .

کدخبر: 1029878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟