کشف جسد پیرزن /  بازی مرگبار مادر و دختر برای فریب پلیس  + جزئیات

به گزارش رکنا، ساعت 19:30 یکشنبه 23 اردیبهشت، مأموران کلانتری 132 نبرد با گزارش قتل پیرزنی تنها در خانه‌اش، به محل حادثه اعزام شدند،بررسی‌های اولیه صحنه جرم حاکی از به هم ریختگی خانه و دست‌نخورده بودن در ورودی بود که احتمال وقوع سرقت را قوت می‌بخشید.

در بازرسی از محل، یک لنگ کفش مردانه پیدا شد که مالک آن، یکی از همسایگان ساختمان شناسایی شد، با این حال، این مرد مدعی شد در زمان وقوع جرم در مکان دیگری بوده است، کارآگاهان به این نتیجه رسیدند که ممکن است لنگ کفش به صورت عمدی در صحنه جرم قرار داده شده باشد تا مسیر تحقیقات را منحرف کند.

تحقیقات نشان داد که مادر و دختری که در طبقه چهارم ساختمان زندگی می‌کردند، با مقتول رفت‌وآمد داشتند، همچنین در دوربین های مدار بسته مشاهده شده بودکه دختر جوان به نام شکیلا، ساعاتی قبل از کشف جسد، کیسه زباله ای سیاه رنگ مشکوکی را در سطل زباله می اندازد و همین موضوع کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد فاز جدیدی از تحقیقات شوند.

بررسی‌ها همچنین نشان داد که بین شکیلا، مادرش و مرد همسایه اختلافات شخصی وجود داشته است، با توجه به مجموعه این شواهد، کارآگاهان به این نتیجه رسیدند که مادر و دختر مظنون اصلی این پرونده هستند.

مادر و دختر در بازجویی‌ها هرگونه دخالت در این جنایت را انکار کردند و ادعا کردند که پیرزن پس از فوت همسرش بارها گفته بود امیدوار است که زودتر بمیرد تا به شوهر برس اما باز هم در زمان اعتراف کفته اند که در طبقه بالایی پیرزن همسایه بودند و از جریان جنایت رخ داده بی خبرند اکا در بررسی های صحنه جرم 2 عدد چاقو کشف شد که آنها به پلیس گفته بودند برای قبل از جنایت است و و منکر قتل شددند اما شواهد چیز دیگری را نشان می دهد .

بنابر اظهارات متهم به دستور بازپرس وسی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، مادر و دختر بازداشت و برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مقتول

کدخبر: 1029479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟