شلیک مرگ به مرد جوان در تهران با دستور زن جوان به 2 قاتل اجیر شده + جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از ۲۷ تیرماه سال جاری از وقتی کلید خورد که جسد مرد جوانی در محل کارش که یک دفتر پیمانکاری بود پیدا شد خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت راهی این شرکت خصوصی شدند و با جسد مرد ۴۷ ساله ای روبرو شدند که غرق در خون بود بازپرس کشیک قتل پس از حضور در صحنه جنایت در نخستین گام دستور داد جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شود .

سرهنگ فضل اله سواری پور رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران درباره ی این پرونده جنایی به خبرنگار رکنا گفت: شواهد اولیه از معاینه جسد نشان می‌داد که حمید در اثر شلیک گلوله جان باخته است.

کارآگاهان جنایی با بررسی میدانی صحنه جنایت توانستند از طریق دوربین های مداربسته ای که در خیابان وجود داشت به خودروی خاکستری که آخرین بار در دفتر مقتول تردد داشته است دست پیدا کنند که می توانست سرنخ مهمی باشد.

با استعلام پلاک خودرو مالک آن شناسایی شد با پیگیری ماموران کریم ۴۳ساله در حالیکه با خودرویش در یکی از محله های کرج در خیابان توقف کرده بود دستگیر شد .

کریم درحالیکه از حضور پلیس،به شدت غافلگیر شده بود در نخستین تحقیقات جنایی لب به اعتراف گشود و پرده از راز این جنایت برداشت.

کریم در اظهاراتش مدعی شد که یک مرد و یک زن از او خواستند که حمید را به قتل برساند.

بدنبال اظهارات نخستین مظنون این پرونده خیلی زود مسعود بازداشت شد.

مسعود پس از دستگیر در بازجویی کارآگاهتن جنایی مدعی شد که با دستور ناهید بوده است که نقشه قتل طراحی کرده ایم.

ناهید که نیمه شب در خانه اش بازداشت و مدعی شد که مدت ها قبل با مقتول اختلاف مالی کلانی داشته است بنابراین با اجیر کردن دو مرد آدمکش سعی داشته است از وی انتقام بگیرد.

از خانه ناهید یک قبضه اسلحه کمری مورد استفاده در قتل  به همراه دوتیغه خشاب و13 تیر جنگی کشف شد و هر 3  متهم با تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

کدخبر: 1028954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟