جدال خونین امداد خودرویی ها در اتوبان آزادگان / همدیگر را لته پار کردند! +فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، در پی گزارش شهروندان مبنی بر وقوع یک درگیری خونین در اتوبان آزادگان تهران، ماموران پلیس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

تحقیقات اولیه پلیس نشان داد که این درگیری بین یک امدادگر 34 ساله و چند تن از دوستانش رخ داده است،عامل اصلی این درگیری مدعی شده است که درگیری بر سر یک مشتری و نگاه‌های متقابل با دوستانش آغاز شده است.

متهم در اظهارات خود گفت: روز گذشته در حین کار با یکی از دوستانم روبرو شدم، نگاه‌های متقابل باعث شد تا درگیری لفظی بین ما رخ دهد و در ادامه دوستان دیگرم نیز وارد ماجرا شده و درگیری به صورت فیزیکی ادامه یافت.

با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت دستگیری عاملان اصلی این درگیری، تیم پلیس اطلاعات تهران بزرگ با انجام تحقیقات گسترده میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته، موفق شدند عامل اصلی این درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران در این خصوص گفت: با توجه به اینکه متهم دارای سوابق کیفری نبوده، پرونده وی با دقت بیشتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پلیس قاطعانه با هرگونه اقدامی که امنیت شهروندان را به خطر اندازد برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 1028923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟