فیلم ترسناک از حمله گنده لات ها به رستوران پلائین در شهر آفتاب  ! / مردم در حال غذا خوردن وحشت کردند !

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در تشریح جزئیات بازداشت اراذل و اوباش شهرآفتاب اظهار داشت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر حمله عده‌ای اراذل و اوباش به رستوران پلائین در محله شهر آفتاب و ایجاد رعب و وحشت در میان مشتریان، بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:با بررسی دقیق صحنه جرم و اظهارات شاهدان عینی مشخص شد که 4 نفر با استفاده از چاقو و سلاح سرد به رستوران حمله کرده و با شکستن شیشه‌ها و میزها، اقدام به تخریب اموال کرده و با تهدید کارکنان و مشتریان، از محل متواری شدند در این میان فرزند خانواده ای که در این رستوران مشغول صرف غذا بودند از ترس به بمارستان منتقل شده که همین موضوع را برای پلیس حساس تر کرد.

سرهنگ راستی با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت دستگیری عاملان این حادثه، کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق تصاویر دوربین‌های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی گسترده، موفق شدند هویت دقیق این افراد را شناسایی کنند و ابتدا 2 نفر از این متهمین بازداشت شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: درنهایت روز گذشته 2 نفر دیگر از این متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه شرارت و نزاع بودند نیز در مخفیگاهشان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی سلاح سرد و مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ راستی در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه اقدامی که امنیت شهروندان را به خطر اندازد، برخورد خواهد کرد.

 

 

کدخبر: 1028920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟