بیا سگ گله را ببین / ترفند مرد متجاوز برای آزار شیطانی پسربچه 8 ساله در  شهرری

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 4 خرداد ماه امسال آغاز شد .مرد جوانی به پلیس قلعه نو رفت و از کارگر یک دامداری به نام کیوان شکایت کرد.

 وی در تشریح شکایتش گفت :من و همسر و فرزندم سال‌هاست در منطقه قلعه نو زندگی می‌کنیم .پسر ۸ ساله ام به نام حسام همراه دوستانش برای بازی به حوالی گل تپه رفته بود اما وقتی به خانه بازگشت سر و وضعی آشفته داشت و به شدت گریه می‌کرد. وقتی از او درباره علت ناراحتی اش پرسیدم  گفت از سوی کارگر یک دامداری مورد آزار قرار گرفته است.

ردیابی مرد شیطان صفت

 با این شکایت پسر خردسال به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وحشیانه وی را تایید کردند .

با اطلاعاتی که پسر ۸ ساله به ماموران داده بود  مرد شیطان صفت  که از اشرار منطقه است ردیابی و بازداشت شد .اما آزار و اذیت پسر خردسال را نپذیرفت.

 وی گفت:  من حسام را می‌شناسم. او بیشتر اوقات همراه دوستانش به نزدیکی دامداری می‌آمد و بازی می‌کرد اما چند بار دیده بودم حیوانات را اذیت می‌کند. به همین خاطر آخرین بار او را کتک زدم. به همین خاطر پدرش از من شکایت و ادعای آزار و اذیت  را مطرح کرده است.

 در حالی که این مرد منکر آزار شیطانی بود پدر حسام شاهدی را  معرفی کرد .

این شاهد گفت : من پسر بچه را دیدم که حوالی دامداری بازی می‌کرد. کیوان او را به داخل دامداری برد و حدود ۱۰ دقیقه بعد پسر خردسال را دیدم که با گریه از دامداری خارج می‌شد.

 به دنبال اظهارات این شاهد و نظر کارشناسان پزشکی قانونی که وجود آثار جرم روی لباس‌های پسر خردسال را تایید کرده بودند، مرد شیطان صفت در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.

در دادگاه

 در این جلسه پدر حسام درخواست اشد مجازات را مطرح کرد . پسر خردسال که در دادگاه حضور داشت به قضات گفت: کیوان به بهانه نشان دادن سگ مرا به داخل دامداری کشاند و آزارم داد.

 وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد جرمش را گردن نگرفت و گفت: من پسر بچه را آزار نداده‌ام. او با دوستانش همیشه در حوالی دامداری بازی می‌کرد. ممکن است بچه‌های دیگر او را اذیت کرده باشند.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده مرد شیطان صفت را به اعدام محکوم کردند.

کدخبر: 1028611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟