بازداشت خانم دزد حرفه ای که در حرم امام  (ره) ماهرانه سرقت می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیانوش نظری" سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره جیب بری در حرم مطهر، تیم کلانتری 205 صحن مطهر به صورت نامحسوس محوطه حرم مطهر را به منظور شناسایی و دستگیری متهم زیر نظر گرفتند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از تحقیقات و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، ماموران موفق به شناسایی یک نفر سارق خانم که در حرم مطهر اقدام  به جیب بری می کرد شدند.

سرهنگ نظری افزود: با در اختیار گذاشتن مشخصات ظاهری سارق به تمامی واحد های مستقر در صحن مطهر در نهایت متهم در حین سرقت در قسمت خواهران حرم شناسایی، دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید که متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده و این سارق به جرم خود مبنی بر جیب بری از شهروندان و 20 فقره سرقت مشابه اعتراف نموده که در همان روز تعداد 9 نفر از شکات شناسایی و به کلانتری مراجعه نمودند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: شناسایی شکات و مال باختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهم جهت بررسی بیشتر به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شد.

کدخبر: 1028058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟