قتل زن میانسال و پسرش در محله خزانه + جزئیات

به گزارش رکنا، عصر دوشنبه 8 مرداد ماه سال جاری ماجرای قتل زنی میانسال و پسرش در خانه شان در محله خزانه به ماموران پلیس گزارش داده شد.

با اعلام این خبر تیمی از ماموران اگاهی به همراه بازپرس حسین گودرزی از دادسرای ویژه قتل به محل حادثه اعزام شدند و جسد زنی ۶۵ ساله و مردی ۳۴ ساله که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند رو به رو شدند.

در بررسی های اولیه مشخص شد پسر جوانی که نوه زن میانسال و برادرزاده مرد جوان است عامل جنایت بوده است.

در تحقیقات بیشتر ماموران اگاهای همسایه طبقه پایین گفت: من فقط صدای ناله پیرزن همسایه را شنیدم و وقتی از منزل خود بیرون امدم با جسم نیمه جان این زن رو به رو شدم. سریع با اورژانس تماس گرفتم اما مقتول به علت خونریزی زیاد جان خود را از دست داد.

در گام های بعدی تحقیقات مشخص شد قاتل بر سر مسائل مالی با مقتوله و مقتول به اختلافاتی برخورد کرده بود و همین موضوع منجر به این جنایت هولناک شده بود.

به دستور بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت عامل جنایت صادر و در همان ساعت اولیه قاتل دستگیر شد.

عامل این جنایت هولناک که ۲۰ سال سن دارد در اعترافات خود به ماموران اگاهی گفت: من به منزل مسکونی مادربزرگم رفتم و عمو خود را هنگام استراحت دیدم و با چاقو به او حمله کرده و با هم درگیر شدیم. عمویم ضرباتی را به من وارد کرد اما من ۲۵ ضربه چاقو بر پیکر او وارد کردم. مادربزرگم که شاهد درگیری ما بود برای جدا کردن ما از یکدیگر به سمتمان آمد اما‌ به دلیل عصبانیت به او هم ۲۰ ضربه چاقو زدم.

به دستور بازپرس ویژه قتل عامل جنایت به دلیل زخمی بودن در بیمارستان بستری شده و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند.

تحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 1024337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟