ردیابی باند سرقت با ردیاب خودرو !  / این مردان بی آبرو بدشانس بودند +عکس

به گزارش رکنا، مردی سراسیمه و هراسان وارد مرکز انتظامی شد و از سرقت پرایدش در بولوار فردوسی مشهد خبرداد اما گفت: مدتی قبل خودرو را به ردیاب مجهز کرده است. همین جمله کافی بود تا ردیابی خودروی سرقتی با همکاری و راهنمایی مال‌باخته آغاز شود. دقایقی بعد نقطه‌یابی خودرو نشان داد که پراید سرقتی در نجف 33 متوقف شده است. 

بنابراین گروهی از افسران دایره تجسس با نظارت سرهنگ روح ا...لطفی (رئیس کلانتری آبکوه) وارد عمل شدند و به طور پوششی در اطراف خودروی سرقتی مستقر شدند که مقابل یک منزل مسکونی قرار داشت اما برخی قطعات آن مانند جک، زاپاس، باند، ضبط و ... سرقت شده بود.

در این شرایط نیروهای انتظامی با راهنمایی های رئیس کلانتری منتظر ماندند تا 2 سارق جوان برای بازکردن دیگر قطعات به محل آمدند و در کمین نیروهای پوششی پلیس افتادند.با دستگیری 2 جوان به نام های «جواد-ت» و «محمد-الف»، بررسی های تخصصی آغاز و مشخص شد که آنان قطعات خودروی سرقتی را داخل منزل دیگری پنهان کرده اند که با کشف این قطعات، متهمان به مقر انتظامی منتقل شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. 2متهم در حالی مالخر لوازم سرقتی را به پلیس لو دادند که اعتراف کردند تاکنون 3 خودرو را ربوده و به قطعات و محتویات 10 خودروی دیگر نیز دستبرد زده اند.

باند سرقت خودرو 1

ادامه اعترافات متهمان نشان داد که آنان خودروها را از خیابان سناباد، شهید ستاری و بولوار شهید فلاحی به سرقت برده و به مالخری در خیابان توس 75 فروخته اند. به همین دلیل عملیات دستگیری عضو دیگر این باند بی درنگ آغاز شد و نیروهای تجسس در عملیات ضربتی مالخر مذکور را نیز در حالی به دام انداختند که قطعات خودروهای سرقتی نیز از مخفیگاه وی کشف شد.

منبع: روزنامه خراسان

کدخبر: 1023524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟