پلاک تیبا سارقان حرفه‌ای را به دام انداخت

به گزارش رکنا، سرهنگ سید قاسم موسوی فر درباره این پرونده گفت: در هفته‌های اخیر تعدادی شکایت مبنی بر سرقت از منزل به شیوه مشابه به پایگاه ششم پلیس آگاهی واصل شد و در همین راستا نیز تیمی از کارآگاهان این پایگاه رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی افزود: با تحقیقات پلیسی مشخص شد که در تمامی این سرقت‌ها یک دستگاه خودروی سواری تیبا با پلاک مشخص در صحنه قرار دارد. همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت و آنان در تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که سارقان از این خودرو برای سرقت استفاده می‌کنند. 

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات ادامه یافت تا اینکه سرانجام هر سه عضو این باند مورد شناسایی قرار گرفته و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌های خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

موسوی فر با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده و همچنین اعترافات آنان گفت: در جریان بررسی‌ها مشخص شد که این افراد بیشتر طلا سرقت کرده‌اند.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده و خبر داد و گفت: هر سه عضو این باند که جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بودند، پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 1022536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟