دستگیری 32 نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در آبادان

به گزارش رکنا،  سرهنگ " کیومرث کشوری" در تشریح این خبر گفت: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط ماموران انتظامی کلانتری های درون شهری وپاسگاهها در سطح شهرستان اجراء شد.

رئیس پلیس شهرستان آبادان افزود: در اجرای این طرح ماموران تعداد 4 نفر توزیع کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری موادمخدر از نوع صنعتی دستگیر کردند.

این مقام مسئول افزود: در این طرح و در اجرای حکم قضایی ماموران محل اختفای تعداد 12 نفر از محکومان فراری را شناسایی و در عملیات های جداگانه آنان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در این ماموریت 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی،8قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز ،237متر کابل برق مسروقه ،3دستگاه دوچرخه سواری ،4دستگاه دریل برقی همراه بایکدستگاه موتور جوش ،6عدد باتری خودرو،9دستگاه گوشی اندروید را کشف و متهمان را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ " کشوری" در ادامه با اشاره به دستگیری 16 نفر سارق در این طرح بیان داشت؛ در این ارتباط 23فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آبادان در خاتمه اظهار داشت: اجرای طرح های امنیت محله محور به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می شود به منظور مشارکت در ایجاد امنیت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز 110 اطلاع دهند.

 

خبرنگار علی رنجکش

 

کدخبر: 1022497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟