ردپای 2 پسر در خودکشی الینا و الیسا از پشت بام برج افق در شهرک شهید بهشتی تهران / مادر 2 دختر شکایت کرد

به گزارش رکنا، اجساد دو خواهر دوقلو ۱۴ ساله ساعت پنج بامداد سی‌ام تیر امسال در محوطه برجی در شهرک شهید بهشتی حکیمیه تهران کشف شد. شواهد نشان می‌داد آنها از پشت بام طبقه نوزدهم برج به محوطه آنجا افتاده و فوت شدند.

آنها با مادرشان در طبقه نهم زندگی می‌کردند که اجسادشان را نگهبان پیدا کرده بود و در تحقیقات اولیه معلوم شد که والدینشان جدا از هم زندگی می‌کردند و آن دو نزد مادرشان بودند. ماموران به تحقیق از مادر این دو دخترفوت شده پرداختند که معلوم شد آنها از ظهر روز قبل ناپدید و بعد اجسادشان پیدا شده است.

درحالی که تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد این پرونده ادامه داشت مادر این دو دختر نوجوان دیروز درباره این ماجرا به خبرنگار ما گفت: من و دو دخترم با هم زندگی می‌کردیم و اختلافی با آنها نداشتم.

مدتی بود که دو پسر جوان که در همان شهرک محل زندگی‌مان ساکن بودند برای دخترانم ایجاد مزاحمت می‌کردند.

حتی دخترانم را تهدید کرده بودند که باید با آن دو دوست شوند که آنها قبول نکرده بودند.

ساعت ۱۴:۴۵ بعدازظهر سی‌ام تیر امسال بود که دخترانم از خانه بیرون رفتند و ناپدید شدند. 

وی افزود: هرچه به تلفن آنها زنگ زدم گوشی‌هایشان خاموش بود. بعد یکی از آن پسران مزاحم با شماره ناشناسی به تلگرامم پیام داد که نگران نباش تا صبح خبری از آنها به شما می‌رسد خبری کاملا تکان‌دهنده و تا آخر عمر آن را فراموش نمی‌کنی.

بعد هم آن شماره خاموش شد. دلنگرانی‌ام نسبت به دخترانم بیشتر شد. وقتی آنها نیامدند خانه از کلانتری کمک خواستم و ماموران دنبال‌شان بودند تا این‌که روز بعد از طریق نگهبان اجسادشان را یافتم. هنوز در شوکم.

مادر داغ‌دیده ادامه داد: دوربین‌های اطراف خانه را که بررسی کردم متوجه شدم آن دو پسر مزاحم به زور دخترانم را سوار پرایدی کردند و ربودند، حتی فیلم دوربین‌ها مسیری که آنها را بردند نشان می‌دهد.

از این دو پسر جوان در اداره پلیس شکایت کردم آنها فرزندانم را ربوده و بعد کشتند و اجساد را در ساختمان محل زندگی‌مان رها کردند.

از مسئولان قضایی هم می‌خواهم که این موضوع را پیگیری تا علت مرگ فرزندانم مشخص شود.

کدخبر: 1021843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟