این مرد تهرانی را می شناسید؟ / او همسر خود را مقابل محل کارش به قتل رساند + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 9:30 دقیقه صبح شنبه 30 تیرماه امسال ماموران کلانتری 127 نارمک در جریان قتل زن 40 ساله ای در خیابان اسلام پناه میدان رسالت قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در صحنه جنایت پی بردند زن جوانی به نام معصومه اسدبیگی در مقابل محل کارش که یک بوتیک لباس است از ناحیه سر و قفسه سینه هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفته است.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 همراه بازپرس ویژه قتل برای بررسی ها تخصصی وارد عمل شدند و درتحقیقات اولیه مشخص شد زن جوان 15 سال پیش از شوهرش جدا شده و حضانت دختر 8 ساله اش را برعهده داشته است و پسرش نیز سال گذشته پس از رسیدن به سن 18 سالگی تصمیم به زندگی در کنار مادرش را گرفته که همین باعث خشم  شوهر سابق قربانی جنایت شده و تصمیم به قتل می گیرد.

تحقیقات میدانی از شاهدان و بررسی فیلم های دوربین مداربسته مشخص شد عامل جنایت شوهر سابق زن جوان بوده که پس از جنایت پا به فرار گذاشته است.

در ادامه بازپرس محمدی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت خونین در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 1021569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟