بازداشت 112 سارق و مالخر در تهران طی 3 روز

به گزارش خبرنگار رکنا،سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری و شناسایی 112 سارق و مالخر در 3 روز گذشته در پایتخت خبر داد.

در این طرح ضربتی، علاوه بر کشف مقادیر قابل توجهی طلا، دلار، تلفن همراه، 19 خودرو و 34 موتورسیکلت مسروقه نیز به دست ماموران آگاهی افتاد.

سردار گودرزی با اشاره به اهمیت برخورد با مالخران در بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان، گفت: از این تعداد دستگیر شدگان، 25 نفر مالخران حرفه‌ای بودند و از آنها اموال مسروقه بسیاری کشف شده است. این اموال در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر بازدیدهای هفتگی پلیس از صنوف مختلف، اظهار داشت: در این بازدیدها، چنانچه مورد مشکوکی مشاهده شود، بلافاصله پرونده تشکیل خواهد شد. در همین راستا، همکاران ما موفق به کشف 617 تلفن همراه مسروقه شدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه هنوز برآورد دقیقی از ارزش اموال کشف شده صورت نگرفته، افزود: ارزش این اموال بسیار زیاد است. چراکه در این طرح تعدادی سارق منزل نیز دستگیر شده‌اند و از آنها مقادیری طلا و دلار کشف و ضبط شده است. همچنین 19 خودرو و 34 موتورسیکلت مسروقه نیز به دست ماموران افتاده که ارزش ریالی آنها قابل توجه است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص فروش اموال مسروقه از طریق فضای مجازی، گفت: همکاران من با رصد فضای مجازی، آگهی‌های فروش وسایل نقلیه مشکوک را تحت بررسی قرار می‌دهند و از این طریق بسیاری از مالخران شناسایی می‌شوند. به شهروندان توصیه می‌کنم که چنانچه با قیمت و رقم مشکوکی مواجه شدند، وسوسه نشوند چرا که قطعا کالای مورد نظر مسروقه است.

طرح دستگیری سارقان، مالخران و کشف اموال مسروقه

طرح دستگیری سارقان، مالخران و کشف اموال مسروقه

طرح دستگیری سارقان، مالخران و کشف اموال مسروقه

 

کدخبر: 1021562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟