تصادف هولناک موتورسیکلت در خط ویژه بی آر تی / تخلفش باعث مرگش شد! + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت بین اتوبوس بی آر تی و موتورسیکلت در خیابان آزادی خبر داد و گفت: در ساعت 16:30 روز گذشته ، در محدوده خیابان آزادی - زیر گذر یادگار ، راکب یکدستگاه موتورسیکلت با اتخاذ یک تصمیم اشتباه ، خط ویژه را برای تردد به سمت غرب این خیابان انتخاب می کند و نمی داند با این تخلف خود، دقایقی بعد چه حادثه غمناک و تاسف آوری را رقم خواهد زد .  

سرهنگ بهرام آبادی گفت : این موتورسیکلت پس از ورود به خط ویژه با یک اتوبوس هم مسیر شده و در همان زمان اقدام به سبقت و عبور از این نقطه را میکند،به همین دلیل دست به ارتکاب تخلف تجاوز به چپ زده  که لحظاتی بعد راننده اتوبوس brt  از مقابل به سمت او آمده و به شدت با هم برخورد می نماید .  

 جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود : متاسفانه پس از این برخورد شدید راننده 55 ساله مرد این موتورسیکلت که از کلاه کاسکت نیز استفاده نکرده بود ، در دم فوت می نماید.

سرهنگ بهرام آبادی ابراز داشت : متاسفانه علیرغم توصیه های پلیس راهور مبنی بر عدم ورود موتورسیکلت سواران به خطوط ویژه ، باز هم تعدادی از آنان به قصد زودتر رسیدن و عبور از ترافیک ، اقدام به ورود به این خطوط که مختص به تردد اتوبوس های تندرو می باشد می نمایند که با این تخلف جان خود و دیگر کاربران ترافیک مخصوصا عابران پیاده را به خطر می اندازند .

وی به راکبین موتورسیکلت توصیه داشت : هیچ گاه برای دقایقی زودتر رسیدن وارد خطوط ویژه نشوند و همواره از کلاه کاسکت استاندارد استفاده نمایند . اگر این راکب 55 ساله اندکی تامل داشت و از راه اصلی برای رسیدن به مقصد استفاده می کرد هم اکنون زنده بود و امشب در کنار خانواده خود بود .

 

کدخبر: 1017089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟